از همخوانی با سیامک عباسی تا حسرت همخوانی با حمید صفت
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : گلاب كه تاكنون به شكل رسمي آلبومي را در بازار موسيقي كشور منتشر نكرده و اين روزها سخت درگير كار بر روي اولين آلبوم رسمي خود است،با مجموعه اي از قطعات خاطره انگيز و تك قطعه هاي پرطرفدار خود بار ديگر روي صحنه سالن ميلاد با هواداران خود ديدار ميكرد...
متن خبر :

 

 

دومین سری از اجراهای رسمی امیر عباس گلاب شب گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه رفت.

 

گلاب که تاکنون به شکل رسمی آلبومی را در بازار موسیقی کشور منتشر نکرده و این روزها سخت درگیر کار بر روی اولین آلبوم رسمی خود است،با مجموعه ای از قطعات خاطره انگیز و تک قطعه های پرطرفدار خود بار دیگر روی صحنه سالن میلاد با هواداران خود دیدار میکرد.

در این کنسرت قطعاتی چون بخشش , عشق تو , دنیا رو تکون میدم ,دلخوشی ,فقط برو ، لعنت، بریم دریا و ستایش بسیار مورد توجه حضار داخل سالن قرار گرفت و گلاب بار ها و بارها تمام قد تشویق شد.

از حواشی این کنسرت می توان به اجرای قطعه دلفریب به همراه سیامک عباسی اشاره کرد که هواداران را به شکل قایل توجهی به وجد آورد.این قطعه که اولین بار با همخوانی امیر عباس در کنسرت سیامک عباسی اجرا شد،اینبار اما به شکل دو صدایی در کنسرت امیر عباس گلاب به روی صحنه رفت.

اما در هنگام اجرای قطعه بخشش امیر عباس گلاب با بیان اینکه “میدانید این قطعه را برای چه کسی میخوانم” اینگونه ادامه داد:
“قرار بود این قطعه را باهم در کنسرت اجرا کنیم،همه میدانیم و صد البته خدا بهتر از همه آگاه است که او بی گناه است.تقاضا دارم در نمازهایتان حمید صفت را دعا کنید تا روزی بتوانیم باهم روی صحنه این قطعه را برایتان اجرا کنیم.”
جملاتی که امیرعباس گلاب با بغض ادا میکرد با تشویق بی امان حضار داخل سالن و فریاد های بلند نام حمید صفت از سوی هواداران همراه بود.

در این کنسرت یکی از چهره های شاخص موسیقی امیر تباس گلاب نیز حضور داشت.امین قباد که قطعات خاطره انگیزی با گلاب به عنوان آهنگساز و حتی خواننده به شکل دو صدایی در کارنامه خود دارد با حضور در این کنسرت به شکل ویژه ای مورد تشویق حضار قرار گرفت.

شایان ذکر است که این کنسرت در دوسانس و به همت شرکت اکسیر نوین به مدیریت محمدرضا خانزاده در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت.

 

عکاس : نسیم روحانی

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها