آرش حسینی جدیدترین قطعه موسیقی خود رامنتشر کرد
نویسنده خبر : Admin

آرش حسینی جدیدترین قطعه موسیقی خود رامنتشر کرد

Admin 17 سپتامبر 2017 0 نظر
کد خبر : 881029
بازدید : 24
0 پسند
خلاصه خبر : آرش حسینی خواننده جوان و نوپای موسیقی پاپ کشورمان که چندی پیش قطعه موسیقی «چه ساده» را با همکاری معین راهبر منتشر کرده بود جدیدترین قطعه موسیقی خود را با نام «حسرت» با تنظیم امیرمیلاد نیکزاد (ماکان‌بند) روانه بازار موسیقی کرده است...
متن خبر :

 

آرش حسینی جدیدترین قطعه موسیقی خود رامنتشر کرد.

 

آرش حسینی خواننده جوان و نوپای موسیقی پاپ کشورمان که چندی پیش قطعه موسیقی «چه ساده» را با همکاری معین راهبر منتشر کرده بود جدیدترین قطعه موسیقی خود را با نام «حسرت» با تنظیم امیرمیلاد نیکزاد (ماکان‌بند) روانه بازار موسیقی کرده است.
آرش حسینی که فعالیت حرفه ای خودرا از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده به زودی قرار است قطعه‌ای با نام «شهید» با همکاری مهدی میرزایی و علی احمدی معرفی خواهد کرد که به شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تقدیم شده است.
همچنین دربرنامه های کاری آینده حسینی انتشار قطعات موسیقی خود و همکاری با حامد برداران اعلام شده است که بعد از ماه محرم و صفر شاهد منتشر شدن این قطعه های موسیقی خواهیم بود.
آرش حسینی از انتشار اولین قطعه از آلبوم رسمی خود پیش از عید نوروز خبرداده است که این آلبوم شامل ۷ قطعه موسیقی به زبان فارسی و یک قطعه به زبان محلی بندری خواهد بود.

 

دانلود آهنگ حسرت با صدای آرش حسینی

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها