محکوم شدن سه خواننده معروف پاپ به ۲سال حبس تعزیری
نویسنده خبر : Admin

محکوم شدن سه خواننده معروف پاپ به ۲سال حبس تعزیری

Admin 11 اکتبر 2017 0 نظر
کد خبر : 892098
بازدید : 62
1 پسند
خلاصه خبر : علی لهراسبی، سینا سرلک و رضا صادقی به اتهام مشارکت در سرقت ادبی از سوی شعبه ۱۰۶۰ دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی کارکنان دولت تهران گناهکار شناخته شدند...
متن خبر :

 

محکوم شدن ۳خواننده معروف پاپ به ۲سال حبس تعزیری!

 

 

🔹⁣علی لهراسبی، سینا سرلک و رضا صادقی به اتهام مشارکت در سرقت ادبی از سوی شعبه ۱۰۶۰ دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی کارکنان دولت تهران گناهکار شناخته شدند که رای صادره برای این سه خواننده مطرح و مردمی تحمل دو سال حبس تعزیری است.
🔹علی لهراسبی و رضا صادقی ترانه سوغاتی از اردلان سرفراز را خوانده و منتشر کرده بودند و که رضا صادقی در یادداشتی عنوان کرده بود این اثر را به شکل زمزمه وار و دلی خواندم و مثل قطعات خاطره انگیز دیگر در کانال تلگرامم قرار دادم و به اشتباه برخی سایت های پخش آثار موسیقایی این قطعه را اثر جدید من معرفی و پخش کردند. گفتنی است رضا صادقی در پایان این یادداشت از اردلان سرفراز عذرخواهی کرده بود.
🔹قطعه برخیز با صدای سینا سرلک که به عنوان یکی از قطعات سریال پربیننده شهرزاد منتشر شده بود نیز در گذشته با صدای ابراهیم حامدی و با نام محتاج منتشر شده بود که سروده اردلان سرفراز است و سال ها پیش در کتاب از ریشه تا همیشه این ترانه سرا، با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایران به چاپ رسیده است.
🔹اردلان سرفراز پیگیری های لازم را انجام داده است. این پرونده در دادگاه فرهنگ و رسانه بررسی و منجر به صدور کیفرخواست شده. سپس به شعبه ۱۰۶۰ دادگاه کارکنان دولت ارجاع و نهایتا رای صادر شده خبر از محکومیت این سه خواننده داشته است.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها