همنوازان آوای پارسیان به اندیشه می رود
نویسنده خبر : Admin

همنوازان آوای پارسیان به اندیشه می رود

Admin 3 نوامبر 2017 0 نظر
کد خبر : 894283
بازدید : 50
1 پسند
خلاصه خبر : کنسرت موسیقی همنوازان آوای پارسیان به سرپرستی و خوانندگی سامان علی پور 9 آذر در دوبخش لری و کردی در تالار اندیشه حوزه هنری به روی صحنه می رود...
متن خبر :

 

به سرپرستی و خوانندگی سامان علیپور؛
همنوازان آوای پارسیان به اندیشه می رود

 

 

کنسرت موسیقی همنوازان آوای پارسیان به سرپرستی و خوانندگی سامان علی پور 9 آذر در دوبخش لری و کردی در تالار اندیشه حوزه هنری به روی صحنه می رود.
سامان علی پور علاوه بر خوانندگی و سرپرستی آهنگسازی و تنظیم قطعات را نیز بر عهده داشته است ، قطعات اجرایی بر اساس موسیقی اقلیم زاگرس با نگرشی نو ،ایجاد فضای ریتمیک بدیع،احیای ملودی های به خاموشی سپرده شده و خلق روایات عاشقانه با بازافرینی و باز نگری امروزی بر اساس موسیقی دستگاهی با تکیه به اصالت موسیقی نواحی و محلی ارکستراسیون شده است تنوع کوک و دستگاه و استفاده از سازهای موسیقی فولک از ویژگی های این اجراست.
سامان علی پوراز چهره های موسیقی فولک و نیز پژوهشگر موسیقی کشور است که دارای چندین مقام ملی و بین اللملی است.
او با برگزاری اولین کنسرت رسمی موسیقی لری در تهران خود را با مخاطبان معرفی کرد که تاکنون نیزدر راه حفظ و اشاعه موسیقی محلی قدم های استوار برداشته است.
در این کنسرت پوریا لک(کمانچه)، میثم نوری(کوبه ای)، سیاوش آریان کیا(تار)، مهدی طونی (تمبک)، آنیتا هراتی(قانون)، شاهرخ پیمانی(سرنا)، مهدیس طاری (دف)، سمانه شهیدی (آوا)، فرزانه طیبی(آوا)،کمال شفیعی(عود)،فرشته یار احمدی(کمانچه) در قالب همنوازان آوای پارسیان سامان علی پور را همراهی می کنند.
این اجرا به مدیریت برنامه پروین سرلک به تهیه کنندگی آیدا امیری روز پنجشنبه 9 اذر در سالن سوره حوزه هنری به روی صحنه می رود.
علاقه مندان جهت رزرو و تهیه بلیت میتوانند با مراجعه به سایت ایران کنسرت و یا با شماره تلفن 09381573809 اقدام کنند.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها