اولین خواننده ایرانی – نروژی مجوز آلبومش را دریافت کرد
نویسنده خبر : Admin

اولین خواننده ایرانی – نروژی مجوز آلبومش را دریافت کرد

Admin 4 نوامبر 2017 0 نظر
کد خبر : 894352
بازدید : 72
2 پسند
خلاصه خبر : برای اولین‌بار یک خواننده با تابعیت ایرانی – نروژی به نام «ماهور» موفق به اخذ مجوز از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد. اولین آلبوم رسمی این خواننده با عنوان «عشق بزرگ» این روزها مراحل پایانی چاپ و تکثیر را سپری می‌کند و قرار است طی هفته‌های آینده در بازار توزیع شود...
متن خبر :

 

اولین خواننده ایرانی – نروژی مجوز آلبومش را دریافت کرد
«عشق بزرگ» ماهور به بازار می‌آید

 

برای اولین‌بار یک خواننده با تابعیت ایرانی – نروژی به نام «ماهور» موفق به اخذ مجوز از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد. اولین آلبوم رسمی این خواننده با عنوان «عشق بزرگ» این روزها مراحل پایانی چاپ و تکثیر را سپری می‌کند و قرار است طی هفته‌های آینده در بازار توزیع شود. همچنین فروش دیجیتالى این مجموعه طى هفته آینده در سراسر ایران آغاز مى گردد. این آلبوم شامل ده قطعه است و در آن چهره‌های سرشناس عرصه موسیقی حضور دارند. آهنگسازی قطعات هم توسط «علیرضا افکاری» انجام شده است. از سوی دیگر قرار است در ساعت 18 روز یکشنبه 14 آبان یکی از قطعات آلبوم عشق بزرگ به نام «تو میری» منتشر شود.

ماهور متولد شهر مشهد و داراى مدرک کارشناسى ارشد حقوق جرم شناسی از کشور نروژ بوده که در حال حاضر نیز ساکن نروژ مى باشد. او موزیسین ، پیانیست و مدرس سولفژ ، پیانو و گیتار براى هنرجویان ایرانی و غیرایرانی است و تا کنون کنسرت هاى متعددى، فارسى و انگلیسى، در کشورهای مختلف قاره اروپا برگزار کرده است. این هنرمند با صداى باریتون قصد دارد در کنار کارهاى هنرى خود در خارج از ایران، به زودی این فعالیت هاى حرفه‌اى و کنسرت‌های خود را به صورت جدى به سمت ایران سوق دهد. از سوی دیگر یک برنامه کنسرت برای ماهور در اروپا قطعی شده که جزئیاتش به زودی اعلام می‌شود.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها