آلبوم «درهم» رضا یزدانی 24 آبان منتشر خواهد شد
نویسنده خبر : Admin

آلبوم «درهم» رضا یزدانی 24 آبان منتشر خواهد شد

Admin 12 نوامبر 2017 0 نظر
کد خبر : 895303
بازدید : 38
0 پسند
خلاصه خبر : تاریخ انتشار آلبوم دهم «رضا یزدانی» به نام «درهم» مشخص شد. این اثر روز چهارشنبه 24 آبان به تهیه‌کنندگی «علی اوجی» و از سوی شرکت «تصویرگستر پاسارگاد» در بازار توزیع می‌شود...
متن خبر :

 

با ده قطعه و آثاری از ترانه‌سرایان و موزیسین‌های مختلف
آلبوم «درهم» رضا یزدانی 24 آبان منتشر خواهد شد

 

تاریخ انتشار آلبوم دهم «رضا یزدانی» به نام «درهم» مشخص شد. این اثر روز چهارشنبه 24 آبان به تهیه‌کنندگی «علی اوجی» و از سوی شرکت «تصویرگستر پاسارگاد» در بازار توزیع می‌شود. این مجموعه به گفته رضا یزدانی و علی اوجی متفاوت‌ترین اثری است که آنها در طول این سال‌ها منتشر کرده‌اند و در آن آثار نه شاعر و ترانه‌سرا قرار دارد. مهدی ایوبی، حنیف معززی، میثم بهاران، زهره محقق، احسان رعیت، علی کمارجی‌نژاد و ماهان نوری‌زاده از جمله ترانه‌سراهای این آلبوم هستند. رضا یزدانی در این آلبوم برای اولین‌بار پس از سال‌ها به سراغ اشعاری از مولانا و احمد شاملو هم رفته است.

خواننده درهم در این آلبوم با بهروز پایگان، محمد خرمی‌نژاد، میلاد عدل و ماهان نوری‌زاده در بخش تنظیم همکاری کرده‌ است. همچنین آهنگسازی شش قطعه را خودش انجام داده و بهروز پایگان و ماهان نوری‌زاده سایر آهنگسازان درهم هستند.

چندی پیش دو تیزر از آلبوم درهم در رسانه‌ها منتشر شد و قطعه «دام دگر نهاده‌ام» از این مجموعه هفته گذشته در اختیار مخاطبان قرار گرفت. براساس اعلام دست‌اندرکاران درهم، برای چند قطعه این مجموعه هم موزیک‌ویدئوهایی تهیه شده که به زودی منتشر می‌شوند. از سوی دیگر اولین کنسرت آلبوم درهم قرار است روز دوم آذرماه به میزبانی برج میلاد تهران برگزار شود. در این کنسرت برای اولین‌بار چند قطعه از این مجموعه به همراه آثار خاطره‌انگیز رضا یزدانی اجرا خواهد شد.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها