معین راهبر برای اولین بار در زادگاهش روی صحنه می‌رود
نویسنده خبر : Admin

معین راهبر برای اولین بار در زادگاهش روی صحنه می‌رود

Admin 27 نوامبر 2017 0 نظر
کد خبر : 896856
بازدید : 44
47886 پسند
خلاصه خبر : روز جمعه 17 آذر ماه سال جاری معین راهبر خواننده و تنظیم کننده موفق این روزهای موسیقی کشور که خالق بسیاری از آثار موسیقی است اولین کنسرت رسمی خود را در زادگاهش بندرعباس روی صحنه می‌برد...
متن خبر :

 

معین راهبر برای اولین بار در زادگاهش روی صحنه می‌رود
تنظیم‌کننده مطرح این روزهای موسیقی ایران، شبی عاشقانه‌ای را با حضور هوادارانش و ستاره های موسیقی رقم خواهد زد.

 

 

روز جمعه 17 آذر ماه سال جاری معین راهبر خواننده و تنظیم کننده موفق این روزهای موسیقی کشور که خالق بسیاری از آثار موسیقی است اولین کنسرت رسمی خود را در زادگاهش بندرعباس روی صحنه می‌برد.

در این اجرا این خواننده و تنظیم کننده چیره‌دست، رهبری ارکستر و تنظیم قطعات را برعهده دارد؛همچنین گفتنی است که فرشید ادهمی سهم بسیاری در این اتفاق بزرگ دارد.

این اجرا در تالار بزرگ شهید آوینی در شهر زیبای بندر عباس به همت شرکت فرهنگى هنرى هنرمندان خاک جنوب و به تهیه کنندگى شرکت “آوای آونگ مهر” به مدیریت محمد ناصری و محمد رضا غلامی با حضور چهره‌های سرشناس موسیقی کشور برگزار می‌شود.

پس از پایان این اجرا معین راهبر استارت اجراهای خود را در تهران خواهد زد و به زودی باید منتظر درخشش او در پایتخت باشیم.

شایان ذکر است، این اجرا با حمایت افرادی چون بابک جهانبخش، رضا صادقی، محمد علیزاده، امیرعباس گلاب و…. همراه است.

گفتنی است، این خواننده که از ۱۴ سالگی وارد عرصه تنظیم‌ کنندگی شده است برای خوانندگانی چون احسان خواجه امیری، مهدی یراحی، علی عبدالمالکی، رضا صادقی، علی لهراسبی، ناصر عبدالهی، امین رستمی، محمد علیزاده، حسین توکلی، امیر عباس گلاب، بهنام صفوی، بابک جهانبخش، زنده یاد مرتضی پاشایی، عماد طالب زاده، نیما مسیحا و سایر خوانندگان مطرح کار تنظیم انجام داده است.

علاقمندان به این اجرا می‌توانند از هم اکنون با مراجعه به سایت www.mousika.ir بلیت های خود را تهیه و این خواننده را در این شب عاشقانه همراهی کنند.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها