آلبوم «جانِ سرگردان» با صدای سالار عقیلی در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شود
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : مراسم رونمایی آلبوم «جانِ سرگردان» به آهنگسازی جمشيد صفرزاده، به خوانندگی سالار عقيلی و به تهیه‌کنندگی صدرالدین حسین‌خانی در ساعت ١٤ روز شنبه 11 آذر ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود...
متن خبر :

 

آلبوم «جانِ سرگردان» با صدای سالار عقیلی در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شود

 

 

مراسم رونمایی آلبوم «جانِ سرگردان» به آهنگسازی جمشید صفرزاده، به خوانندگی سالار عقیلی و به تهیه‌کنندگی صدرالدین حسین‌خانی در ساعت ١۴ روز شنبه 11 آذر ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
مراسم رونمایی و جشن امضای آلبوم موسیقی «جانِ سرگردان» به آهنگسازی جمشید صفرزاده، به خوانندگی سالار عقیلی، به تنظیم‌کنندگی علیرضا دریایی، با اجرای گروه موسیقی «سور» و به تهیه‌کنندگی صدرالدین حسین‌خانی مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» همزمان با تولد این خواننده موسیقی ایران؛ از ساعت ١۴ الی 16 روز شنبه 11 آذر ماه جاری در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقمندان به موسیقی آزاد و رایگان است.
در مراسم رونمایی و جشن امضای آلبوم «جانِ سرگردان»؛ سالار عقیلی خواننده، جمشید صفرزاده آهنگساز، علیرضا دریایی تنظیم‌کننده، دیگر عوامل این آلبوم و تعدادی از هنرمندان موسیقی کشور حضور خواهند داشت.
آلبوم موسیقی «جانِ سرگردان» توسط شرکت موسیقی «ایران گام» و پخش «هنر شهر»؛ روز دوشنبه 11 آذر ماه جاری در سراسر کشور منتشر می‌شود و در اختیار علاقمندان به موسیقی قرار خواهد گرفت.
آلبوم «جانِ سرگردان» چهارمین اثر گروه «سور» محسوب می‌شود؛ این گروه موسیقی قبل از انتشار این اثر، آلبوم‌های «یار مست» به آهنگسازی مجید مولانیا با صدای سالار عقیلی، «دوران عشق» به آهنگسازی جمشید صفرزاده با صدای سالار عقیلی و «در عشق زنده باید» به آهنگسازی مجید مولانیا با صدای وحید تاج را منتشر کرده است.
آلبوم «جانِ سرگردان» که در مایه دشتی است، چهار تصنیف و دو آواز و یک دونوازی کمانچه را شامل می‌شود؛ اشعار این آلبوم را ه.الف.سایه ، نوذر پرنگ، سعدی و مولانا سروده‌اند.
در این آلبوم؛ مجید مولانیا ـ نوازنده تار، جمشید صفرزاده ـ نوازنده سنتور، علیرضا دریایی ـ نوازنده کمانچه و سازهای زهی، حمید قنبری ـ نوازنده سازهای کوبه‌ای، صابر سوری ـ نوازنده عود، امین دادوری ـ نوازنده دف، بهزاد حسن‌زاده ـ نوازنده کمانچه، مهدی بصیرت‌منش ـ نوازنده ویولنسل و مهرداد ناصحی به عنوان همخوان به هنرنمایی پرداخته‌اند.
ضبط ارکستر آلبوم «جانِ سرگردان» در زمستان 1391 توسط فربد فروغی و مهدی بابادوست و ضبط آواز آن در بهار 1392 در استودیو پاپ توسط کامبیز شاهین مقدم و میکس و مسترینگ آن نیز توسط فربد فروغی انجام شده است.
طراح گرافیک این اثر را سحر بنیادی، عکاسی آن را نینا کبریایی و همچنین خوشنویسی آن را میثم ابراهیمی انجام داده و مدیر اجرایی آن نیز برعهده مهدی بشکوفه بوده است.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها