کنسرت پلاس مهدی مدرس در اریکه ایرانیان برگزار می‌شود
نویسنده خبر : Admin

کنسرت پلاس مهدی مدرس در اریکه ایرانیان برگزار می‌شود

Admin 12 دسامبر 2017 0 نظر
کد خبر : 898311
بازدید : 30
1 پسند
خلاصه خبر : مدرس برای این کنسرت برنامه‌‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته و قرار است در کنار اجرای قطعات قدیمی و جدید خود، قطعه‌ای را هم همراه با گروه نوازندگان بانو اجرا کند که اجرای آن با حرکات نمایشی یک گروه خیلی حرفه‌ای نیز همراه است...
متن خبر :

 

کنسرت جدید مهدی مدرس روز پنجشنبه 23 آذرماه طی دو سانس در سالن اریکه ایرانیان شهر تهران روی صحنه می‌رود.

 

 

مدرس برای این کنسرت برنامه‌‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته و قرار است در کنار اجرای قطعات قدیمی و جدید خود، قطعه‌ای را هم همراه با گروه نوازندگان بانو اجرا کند که اجرای آن با حرکات نمایشی یک گروه خیلی حرفه‌ای نیز همراه است.
در بخشی دیگر از این کنسرت نیز یک گروه خیلی معتبر حرکات موزون ترکی روی صحنه می‌آیند و هنرنمایی می‌کند. این کنسرت برنامه‌های ویژه دیگری هم دارد که به همین خاطر مدرس عنوان “کنسرت پلاس” را برای اجرایش انتخاب کرده است.

“کنسرت پلاس” یا اجرایی فراتر از یک کنسرت، ابتدا در تاریخ 23 آذر در تهران برگزار می‌شود و سپس مهدی مدرس این اجرا را در شهرستان‌های کشور نیز روی صحنه خواهد برد.

بلیت‌فروشی کنسرت مهدی مدرس در وب‌سایت tik8.com انجام می‌شود و مخاطبان موسیقی برای رزرو اجرای روز پنجشنبه مدرس می‌توانند به این وب‌سایت مراجعه نمایند.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها