“جز عشق نمیخواهم” علیرضا عصار منتشر میشود
نویسنده خبر : Admin

“جز عشق نمیخواهم” علیرضا عصار منتشر میشود

Admin 13 دسامبر 2017 0 نظر
کد خبر : 898537
بازدید : 40
0 پسند
خلاصه خبر : آثار علیرضا عصار را کمتر مخاطب موسیقی کشور است که نشنیده باشد و با آثارش زندگی نکرده باشد.خواننده ای که شاید اورا بتوان شروع نسل متفاوتی در موسیقی کشور ما دانست...
متن خبر :

 

آثار علیرضا عصار را کمتر مخاطب موسیقی کشور است که نشنیده باشد و با آثارش زندگی نکرده باشد.خواننده ای که شاید اورا بتوان شروع نسل متفاوتی در موسیقی کشور ما دانست.

 

او با تفاوت فاحشی در کلام و موسیقی توانست یک انقلاب در نسل اول موسیقی کشور ایجاد کند.انقلابی که شاید بعد ها به سبکی نو با نام موسیقی تلفیقی یا فیوژن بدل شد.

عصار اما پس از سال ها دوری از صحنه چند ماه پیش ازین،به روی صحنه رفت تا با مخاطبان دیدار تازه کند.
به گفته ایشان آنقدر انرژی و استقبال چشمگیر و دلنواز بود که امید عصار را به ادامه راه دوصد چندان کرد و مقدمه ی زیبایی شد بر شروع فصل تازه فعالیت های هنری عصار.

عصار اما برای شروع این فصل،قطعه جز عشق نمیخواهم را با ترانه ای از روزبه بمانی و موسیقی پویا نیکپور روانه بازار موسیقی کشور کرد و وعده داد این قطعه تنها تکه ای از پازلی بزرگ و زیباست که به زودی از آن بیشتر خواهیم شنید.

اما حالا پس مدتی سکوت خبری و در ادامه راه فعالیت های جدید ایشان، به همت شرکت آوای هنر و پخش هنر اول بلاخره از آلبوم جدید عصار رونمایی شد.
آلبومی که حال میدانیم هم نام قطعه “جز عشق نمیخواهم” است و حال و هوایی امروزی اما با وفاداری بر اصل موسیقی عصار دارد.
شاید همینکه نام هایی مانند روزبه بمانی و پویا نیکپور در این آلبوم وجود دارند،مخاطب موسیقی را بیش از پیش به شنیدن این آلبوم ترغیب نمایند.
به گفته شرکت تهیه کننده این اثر،جز عشق نمیخواهم؛ سه شنبه،۲۸ آذر ماه سال جاری در بازار موسیقی کشور به راحتی قابل تهیه خواهد بود و هواداران عصار میتوانند پس از مدت ها شنونده آثار خواننده محبوبشان باشند.

اما این پایان ماجرا نیست و عصار بلافاصله پس از انتشار آلبوم به زودی زود و در تاریخ های ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ دی ماه به روی صحنه میرود تا اولین اجرای رسمی “جز عشق نمیخواهم” را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه ببرد.
اجرایی که قطع به یقین یکی از اجراهای متفاوت موسیقی این روزهای کشورمان خواهد بود.

باید صبر کرد و دید که شروع فصل جدید فعالیت های علیرضا عصار که از نسل دیروز موسیقی کشورمان است چه حد میتواند پاسخگوی گوش مخاطبان جوان موسیقی که اتفاقا بخش اعظمی از مخاطبان حال و حاضر موسیقی را تشکیل میدهند،باشد.

در ادامه تیزر و پوستر اختصاصی آلبوم “جز عشق نمیخواهم” را برای اولین بار از رسانه گنج نوا بیننده باشید :

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها