کنسرت خواننده آروم آروم بدون خواندن قطعه آروم آروم برگزار شد
نویسنده خبر : محمدرضا منش
خلاصه خبر : در کنسرت چیزی که به شکل زیادی به چشم میخورد هماهنگ نبودن گروه موزیک بود به صورتی که حدود سه بار خواننده نام یک کار را میگفت و کسی که سکوانس کارهارو پخش میشد...
متن خبر :

 

کنسرت خواننده آروم آروم بدون خواندن قطعه آروم آروم برگزار شد …
در کنسرت آذر ماه مهدی جهانی چه گذشت:

 

در کنسرت چیزی که به شکل زیادی به چشم میخورد هماهنگ نبودن گروه موزیک بود به صورتی که حدود سه بار خواننده نام یک کار را میگفت و کسی که سکوانس کارهارو پخش میشد یک موزیک دیگر را به اشتباه پخش میکرد و موزیک قطع میشد و بعد دوباره موزیک اصلی پخش میشد این کار تا جایی ادامه داشت که در یک مورد دیگر نوازنده درام گروه به شدت تعجب کرده بود . در این میان مهدی جهانی با اجرای قسمتی از کار به همراهی حضار صحنه گردانی خوبی میکرد و این یکی از نکات مثبت خواننده بود. نکته بعدی اجرا نشدن معروف ترین ترانه خواننده قطعه “آروم آروم” بود .
در ابتدای کنسرت جهانی با قطعه ی « عشقت که باشه » به روی صحنه آمد و در ادامه قطعاتی همچون « هم نفس » ، « یادگاریا » ، « کوه درد » ، « ای جونم » ، « برف » ، « چقد تنهام » ، « عادت کردم » ، « من مست عشقم » ، « مدیونم به تو » ، « زیباتر از تو » ، « آدم بدی نبودم » ، « عاشق شدم » ، « فوق العاده » ، « چه حرفایی » ، قطعه ی جدید « شدی دیوونه » و … را اجرا کرد
از نوازنده های کنسرت رضا پورضوی ، مجتبی تقی‌پور، مصطفی شعبانی، عماد لاریجانی، امیر پرویزی، کیوان فرشیدنیا، سروش عدل و استیو آوانسیان میتوان نامبرد .
این کنسرت به همت شرکت فرهنگی هنری « آوای دوران » به مدیریت « رسول ترابی » به روی صحنه رفت.

 

عکاس : امیرحسن کی نژاد “اختصاصی گانجا موزیک ”

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها