استقبال کم نظیر ایرانی‌ها از کنسرت لس آنجلس محسن یگانه
نویسنده خبر : Admin

استقبال کم نظیر ایرانی‌ها از کنسرت لس آنجلس محسن یگانه

Admin 17 دسامبر 2017 0 نظر
کد خبر : 898843
بازدید : 44
20 پسند
خلاصه خبر : حاشیه سازی رسانه‌های یهودی و امریکایی برای کنسرت محسن یگانه اثر نکرد و او یکی از موفق‌ترین کنسرت‌هایش را در لس آنجلس برگزار کرد...
متن خبر :

 

حاشیه سازی یهودی‌ها بی اثر شد؛
استقبال کم نظیر ایرانی‌ها از کنسرت لس آنجلس محسن یگانه

 

 

حاشیه سازی رسانه‌های یهودی و امریکایی برای کنسرت محسن یگانه اثر نکرد و او یکی از موفق‌ترین کنسرت‌هایش را در لس آنجلس برگزار کرد.
طی روزهای اخیر با حاشیه سازی چند رسانه یهودی و با حمایت برخی تهیه کنندگان کنسرت در امریکا جوی علیه محسن یگانه به راه افتاد و از مردم درخواست کردند که این کنسرت را تحریم کنند. این رسانه‌ها با استناد به قطعه «گله کرکس ها» محسن یگانه را خواننده‌ای ضد یهود معرفی کردند تا بر این اساس یهویدی‌های ساکن امریکا را تحریک به تحریم کنسرت کنند.
اما این حواشی روی بلیت فروشی این کنسرت تاثیرگذار نبود و تمام 7100 بلیت کنسرت او چند روز پیش از اجرا به فروش رفت تا محسن یگانه به اولین خواننده ایرانی داخل کشور بدل شود که توانسته دو بار در این سالن کنسرت با ظرفیت کامل برگزار کند. یگانه در ارتباط با این حواشی سکوت کرده و تنها به انتشار یک پست در صفحه شخصی بسنده کرده که جمعیت حاضر در سالن را به خوبی نمایش می‌دهد.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها