نکوداشت سالار عقیلی برگزار می شود
نویسنده خبر : Admin

نکوداشت سالار عقیلی برگزار می شود

Admin 25 دسامبر 2017 0 نظر
کد خبر : 899589
بازدید : 40
1 پسند
خلاصه خبر : کانون ادبی زمستان به مناسبت فرارسیدن دوازدهمین سالروز تاسیسش 12 دی ماه جشنی را با حضور اعضا و هنرمندان برگزار خواهد کرد...
متن خبر :

 

همزمان با جشن دوازدهمین سالگرد کانون ادبی زمستان /
نکوداشت سالار عقیلی برگزار می شود

کانون ادبی زمستان به مناسبت فرارسیدن دوازدهمین سالروز تاسیسش 12 دی ماه جشنی را با حضور اعضا و هنرمندان برگزار خواهد کرد.
به گزارش تی وی موسیقی؛ در این جشن به رسم هر ساله از هنرمندان برجسته در زمینه موسیقی، شعر و ترانه تقدیر می شود و امسال نیز قرار است سالار عقیلی تجلیل شود.
همچنین علیرضا آذر، اکبر آزاد، بیژن ارژن، احسان افشاری، علیرضا بدیع، سعید بیابانکی، سعید دبیری، مصطفی رحماندوست، حمیدرضا شکارسری، غلامرضا طریقی، گروس عبدالملکیان، هرمز علیپور، ناصر فیض، صابر قدیمی، مهرنوش قربانعلی، عبدالجبار کاکایی، سیدحسین متولیان، مهدی موسوی میرکلایی، محمدسعید میرزایی و بهروز یاسمی از جمله مهمانان ویژه این مراسم هستند که در طول جشن فعالیتهایی در حوزه شعر، ترانه، ادبیات و موسیقی خواهند داشت.
دوازدهمین جشن سالگرد کانون ادبی زمستان با شعار « و زمستان نام دیگر من است …» روز سه شنبه 12 دی در تالار ایوان شمس برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها