حمیدرضا مختاری ، جدایی را منتشر کرد
نویسنده خبر : Admin

حمیدرضا مختاری ، جدایی را منتشر کرد

Admin 26 دسامبر 2017 0 نظر
کد خبر : 899683
بازدید : 50
3 پسند
خلاصه خبر : آهنگ «جدایی» با صدای حمیدرضا مختاری منتشر شد. حمیدرضا مختاری خواننده ، آهنگساز و شاعر جوان موسیقی پاپ کشورمان قطعه جدید خود به نام «جدایی» را منتشر و روانه بازار موسیقی کشور کرد...
متن خبر :

 

در همکاری با شهاب اکبری و مهرزاد امیرخانی؛
حمیدرضا مختاری جدایی را منتشر کرد

 

آهنگ «جدایی» با صدای حمیدرضا مختاری منتشر شد. حمیدرضا مختاری خواننده ، آهنگساز و شاعر جوان موسیقی پاپ کشورمان قطعه جدید خود به نام «جدایی» را منتشر و روانه بازار موسیقی کشور کرد.
وی در این قطعه با «شهاب اکبری» به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده همکاری کرده و سرودن ترانه آن را به «مهرزاد امیرخانی» ترانه سرای جوان کشورمان سپرده است.
این خواننده سابقه درخشانی در اجراهای زنده در برنامه های تلویزیونی و مناسبتی و کلیپ های تلویزیونی داشته است که از جمله آنها می توان به این موارد اشاره کرد : تیتراژ برنامه خانه مهر ، تیتراژ برنامه روز ششم ، اجرا در برنامه عیدسعید فطر شبکه جام جم ، اجرا در برنامه گلخانه شبکه سه، اجرا در برنامه «عاشقان سلام» شبکه یک ،تیتراژ برنامه خط چین شبکه دو.
«حمیدرضا مختاری» تاکنون قطعه های «خیال»، «بی تاب»، «پدر» « رویا »و… را منتشر کرده است.

 

دانلود آهنگ جدایی با صدای حمیدرضا مختاری

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها