پرواز همای با “نان و دندان” به وزارت کشور می‌رود
نویسنده خبر : Admin

پرواز همای با “نان و دندان” به وزارت کشور می‌رود

Admin 6 فوریه 2018 0 نظر
کد خبر : 903036
بازدید : 38
0 پسند
خلاصه خبر : پرواز هماى و گروه مستان 10 اسفندماه با برگزاری کنسرت در تالار بزرگ کشور به تور کنسرت‌های زمستانى خود در ایران پایان می‌دهند و این تور از 12 اسفند در اروپا ادامه پیدا می‌کند...
متن خبر :

 

هماى پرواز در پایان تور کنسرت‌های زمستانى خود در تهران به صحنه خواهد رفت.

 

پرواز هماى و گروه مستان 10 اسفندماه با برگزاری کنسرت در تالار بزرگ کشور به تور کنسرت‌های زمستانى خود در ایران پایان می‌دهند و این تور از 12 اسفند در اروپا ادامه پیدا می‌کند.

هماى در این کنسرت به اجراى قطعاتی مانند ناخورده مست – فریاد – دل دیوانه – من ز تو دیوانه‌ترم یا تو ز من؟ – گرگ – نان و دندان – تنها تو بمان – بى من مخور شراب – و چندین آهنگ تازه دیگر خواهد پرداخت که در غالب یک پیام اجتماعى متفاوت به تصویر کشیده خواهد شد. تمام کسانی که با آثار و زبان هماى آشنا هستند آگاه‌اند که او در هر پروژه با اثر تازه‌ای هوادارانش رو غافلگیر کرده و حرف تازه‌ای براى گفتن دارد.

پاشا هنجنى، محمود نوذرى، مسلم و میلاد علیپور، سعید فهیمى، فرشاد رستمى، محمد امین اکبرپور و حمیدرضا یوسفى اعضای ارکستر همای را در این کنسرت تشکیل می‌دهند.

عنوان “نان و دندان” از تیتراژ فیلم “مصادره” به کارگردانی مهران احمدی با صدای همای که در سی و ششمین فیلم فجر اکران شده وام گرفته شده که قرار است همراه با تازه‌ترین ساخته‌های هماى اجرا شود.

این کنسرت پنجشنبه 10 اسفندماه ساعت 21:30 در سالن وزارت کشور به همت شرکت “آوای هنر” برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.tik8.com مراجعه فرمایند.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها