پیش فروش اولین آلبوم رسمی «سینا شعبانخانی» آغاز شد
نویسنده خبر : Admin

پیش فروش اولین آلبوم رسمی «سینا شعبانخانی» آغاز شد

Admin 7 فوریه 2018 0 نظر
کد خبر : 903114
بازدید : 20
2 پسند
خلاصه خبر : پیش فروش اولین آلبوم رسمی «سینا شعبانخانی» خواننده‌ی جوان قطعه موفق «جادوی خاص» از طریق سامانه «ریتمو» آغاز شد...
متن خبر :

 

پیش فروش اولین آلبوم رسمی «سینا شعبانخانی» خواننده‌ی جوان قطعه موفق «جادوی خاص» از طریق سامانه «ریتمو» آغاز شد.

 

 

آلبوم موسیقی «جادوی خاص»، مشتمل بر پانزده قطعه است که بر ترانه هایی از «فرهاد جهانی»، «سید محمد حسین نجفی»، «سینا شعبانخانی»، «نرگس جعفری» و «حدیث دهقان»، با آهنگسازی «امیر عباس حسن زاده»، «فؤاد غفاری» و «سینا شعبانخانی» به اجرا در آمده اند. همچنین در بخش تنظیم قطعات «حامد برادران»، «نیمان»، «هومن آزما»، «معین راهبر»، «آرش پاکزاد»، «احسان صادقی» و «هومن نامداری»، همکاری داشته اند.

«سینا شعبانخانی» که در سالهای اخیر با انتشار آثارش در فضای مجازی مخاطبین زیادی پیدا کرده و قطعه‌ی «جادوی خاص» از وی مورد توجه واقع شده، نخستین آلبومش را با همین عنوان، از طریق «ریتمو» در دسترس مخاطبین و علاقه مندانش قرار داد.

شایان ذکر است که نخستین کنسرت «سینا شعبانخانی» نیز طی تاریخ ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ در «سالن میلاد»، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

آلبوم «جادوی خاص» با صدای «سینا شعبانخانی» و به تهیه کنندگی «شاهین ترابی»، اواخر بهمن ماه ۱۳۹۶ منتشر و بصورت انحصاری در سامانه ریتمو ritmo.ir برای دانلود قانونی در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها