تازه ترین اثر ماکان با نام«غیر عادی» منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

تازه ترین اثر ماکان با نام«غیر عادی» منتشر شد

Admin 21 فوریه 2018 0 نظر
کد خبر : 904660
بازدید : 18
3 پسند
خلاصه خبر : نام قطعه تازه منتشر شده ماکان «غیر عادی» نام دارد که مثل آثار دیگر این خواننده نظیر ماهی ها، کوچه، حرف های ناگفته و ... که در ماه های اخیر منتشر شده اند در ساعات اولیه انتشار در سایت های رسمی موسیقایی، با استقبال قابل قبولی از سوی مخاطبین رو به رو شد...
متن خبر :

 

خواننده خوش صدای کشورمان ماکان تک آهنگ جدیدش را مثل همیشه با همکاری مولفین نام آشنای موسیقی و مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد.

 

 

نام قطعه تازه منتشر شده ماکان «غیر عادی» نام دارد که مثل آثار دیگر این خواننده نظیر ماهی ها، کوچه، حرف های ناگفته و … که در ماه های اخیر منتشر شده اند در ساعات اولیه انتشار در سایت های رسمی موسیقایی، با استقبال قابل قبولی از سوی مخاطبین رو به رو شد.

در این اثر ویدا بنکیش به عنوان ترانه سرا و وحید پویان به عنوان آهنگساز با ماکان همکاری کرده اند. همچنین هومن نامداری تنظیم کننده این اثر است و میکس و مستر قطعه«غیر عادی» توسط سعید زمانی انجام شدهاست. گفتنی است نام نوازنده های مطرحی در شناسنامه این قطعه قرار گرفته است. احسان نی زن نوازنده ویولن و کیان دارات نوازنده گیتار در تیم تولید «غیر عادی» حضور داشته اند. ملیکا تهرانی استاد آواز و خواننده سوپرانو نیز در کنار ماکان به هنرنمایی پرداخته است.

ماکان کمی پیش گفته بود قطعات زیادی در دست تولید دارد که در بازه زمانی مشخص شده منتشر خواهند شد. وی درباره “غیر عادی” گفت : این اثر ، برای من با آثار قبلی کمی متفاوت است. من ملودی و ترانه این کار را زندگی کردم. حس عمیقی در این قطعه تزریق شده که ایمان دارم مورد توجه مخاطبانم قرار خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها