نخستین کنسرت کاکوبند در استانبول برگزار می‌شود
نویسنده خبر : Admin

نخستین کنسرت کاکوبند در استانبول برگزار می‌شود

Admin 25 فوریه 2018 0 نظر
کد خبر : 905036
بازدید : 48
0 پسند
خلاصه خبر : کاکوبند در اولین کنسرت بین المللی خود 18 اسفند ماه میزبان مخاطبان ترکیه‌ای در شهر استانبول خواهد بود...
متن خبر :

 

استقبال کم نظیر ترکیه‌ای‌ها از کنسرت یک گروه ایرانی؛
نخستین کنسرت کاکوبند در استانبول برگزار می‌شود

 

 

کاکوبند در اولین کنسرت بین المللی خود 18 اسفند ماه میزبان مخاطبان ترکیه‌ای در شهر استانبول خواهد بود.
کیان محمدی ها تهیه کننده این کنسرت در ارتباط با جزیئات اولین اجرای خارج از کشور کاکوبند گفت: ما از ابتدای سال برای برگزاری این کنسرت اقدامات لازم را انجام دادیم و پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد بلیت فروشی کنسرت را آغاز کردیم. این کنسرت در یکی از زیباترین و استانداردترین سالن‌های استانبول به اسم «هالیچ کنگره مرکزی» برگزار خواهد شد که ظرفیتی در حدود 1200 نفر دارد.
محمدی ها همچنین دلیل انتخاب کاکوبند برای اجرا در استانبول را موسیقی متفاوت و با پتانسیل آن‌ها دانست و افزود: موسیقی کاکوبند بی کلام است و از نظر کیفی قابلیت شنیده شدن در کشورهای دیگر را دارد. ما برای این کنسرت به دنبال مخاطبان ایرانی ساکن استانبول نبودیم و صرفاً برای جذب مخاطب بین المللی اقدام کردیم. برای مثال تمام پوسترها و بیلبوردهای شهر استانبول به زبان ترکی بوده و همچنین در رادیو و تلویزیون نیز تبلیغات گسترده‌ای انجام دادیم.
کیان محمدی ها ضمن اشاره به استقبال خوب مخاطبان ترک زبان از این کنسرت، دلیل این استقبال را اینگونه تشریح کرد: در کنار هنرمندان ترک زبان، سامسون دمیر مدیر بزرگترین شرکت برگزاری کنسرت در ترکیه (DMC) نیز از این اجرا حمایت کرد و در صفحه رسمی خود نیز تیزر این کنسرت را به اشتراک گذاشت. این حمایت‌ها نشان از موفقیت موسیقی ایران در کشوری مثل ترکیه است و ما نیز این مسیر را با برگزاری کنسرت برای دیگر خواننده‌های داخلی ادامه می‌دهیم.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها