ثبت نام کنسرواتوار کیج آغاز شد
نویسنده خبر : Admin

ثبت نام کنسرواتوار کیج آغاز شد

Admin 4 مارس 2018 0 نظر
کد خبر : 905744
بازدید : 16
0 پسند
خلاصه خبر : کنسرواتوار کیج با مدیریت استاد نادر مشایخی، با نحوه جدید تدریس آهنگسازی، نوازندگی و رهبری با استفاده از تکنولوژی الکتروآکوستیک و برنامه نویسی موسیقی ثبت نام می کند...
متن خبر :

 

🔻کنسرواتوار کیج با مدیریت استاد نادر مشایخی، با نحوه جدید تدریس آهنگسازی، نوازندگی و رهبری با استفاده از تکنولوژی الکتروآکوستیک و برنامه نویسی موسیقی ثبت نام می کند.

 

🔸کنسرواتوار جان کیج داراى ده ترم است که چهار ترم عمومی و شش ترم تخصصى است. دانشجویان در پایان دوره مدرک مورد تایید وزارت علوم دریافت می کنند و توانایى شرکت در آزمون ورودى بهترین دانشگاه هاى دنیا را خواهند داشت. در مورد اهداف نوازندگى کنسرواتوار جان کیج، این طور نیست که فقط به آموزش تکنیک ها و رپرتوار قبل از ١٩٠٠ میلادی اکتفا کند بلکه از ترم ۵ تا ترم ١٠ تمرکز شدیدی به اتفاقات بعد إز ١٩٠٠ میلادی تا به امروز خواهد داشت که در مورد آهنگسازی و رهبری هم خواهد بود. کنسرواتوار جان کیج برای اولین بار در ایران به شکل بسیار علمی و تخصصی به مقوله الکترواکوستیک و آهنگسازی با کامپیوتر برای خلق یک اثر اکوستیک خواهد پرداخت و همچین به هنر پرفورمنس.
🔹این کنسرواتوار برنامه بسیار ویژه ای برای دیکته موسیقی تنال، تنال آزاد و اتنال دارد. این سیستم آموزشی توسط خود کنسرواتوار طراحی شده و نتایج بی نظیری را از نظر آموزشی داشته است به طوری که تمامی دانشجویان در پایان ترم توانایی نوشتن دیکته اتنال را خواهند داشت.

🔸کنسرواتوار کیج برای کسانی که مایل به تحصیل در موسیقی هستند برنامه ریزی های دقیقی کرده است. این برنامه ریزی های تحصیلی با استانداردهای اروپایی و آمریکایی طرح ریزی شده است و تمام متدهای در نظر گرفته شده به زبان انگلیسی است اما دانشجو می تواند با توجه به این که می خواهد به کدام دانشگاه اروپایی وارد شود، زبان تخصصی خود را به فرانسه و المانی تغییر دهد.

🔻برای شرکت در مصاحبه و ازمون ورودی کنسرواتوار به ادرس تلگرام
@cageconservatory
مراجعه نموده و فرم ثبت نام را پر نمایید.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها