آلبوم «شانزلیزه» با صدای فرزاد فرزین منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

آلبوم «شانزلیزه» با صدای فرزاد فرزین منتشر شد

Admin 13 مارس 2018 0 نظر
کد خبر : 906984
بازدید : 16
11 پسند
خلاصه خبر : آلبوم موسیقی «شانزلیزه» تازه ترین اثر فرزاد فرزین، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری آوای دوران، منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا بصورت آنلاین، قانونی و انحصاری از طریق سایت ریتمو خریداری کرد...
متن خبر :

 

آلبوم موسیقی «شانزلیزه» تازه ترین اثر فرزاد فرزین، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری آوای دوران، منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا بصورت آنلاین، قانونی و انحصاری از طریق سایت ریتمو خریداری کرد.

 

 

فرزاد فرزین خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان، تازه ترین اثر خود را با نام «شانزلیزه» در حالی که به پیشواز بهار ۹۷ می رویم، به مخاطبان خود هدیه کرد، این آلبوم شامل ۱۳ قطعه به نام های «پرواز»، «قول بده»، «خنده های تو»، «یه خواهش»، «شمال»، «مگه چی داری»، «ای جان»، «دل من»، «بیمارشم»، «من به جهنم»، «شراب»، «کجا دنبالت بگردم» و «شانزلیزه» بوده که بر ترانه هایی از آرش عدل پرور و پدرام شهرابی، آرمن، علی ایلیا، روزبه بمانی، مهدی ابراهیمی نژاد، فرزاد فرزین، سمیه هدایت نژاد، حامد رجبی و مسعود محمدی، به اجرا در آمده است.

همچنین، فرزاد فرزین، آرش، آرمن، علیرضا افشار و مهدی ابراهیمی نژاد، در آهنگسازی قطعات این آلبوم نقش داشته اند، تنظیم بر عهده مسعود جهانی، تایماز اطاعتی، سعید زمانی، بهروز علیاری، اشکان آبرون، مهدی ابراهیمی نژاد، مهرشاد خنج، مهران خالصی، آرتین زمانی، محمد شاکر و مهران خلیلی بوده و در بخش میکس و مسترینگ مسعود جهانی، مهرشاد خنج، سعید زمانی، محمد فلاحی، آرش پاکزاد، محمد فلاحی، مهدی ابراهیمی نژاد، مهران خالصی، محمد فلاحی و حسین پور معصومی همکاری داشته اند.

تهیه کننده این آلبوم، رسول ترابی، مدیر تولید سمیه کاویانی، مدیر اجرایی و ایده پرداز طرح اولیه حمیدرضا امینی، عکاس، ایده پرداز و ناظر هنری سالار پیزری، اجرا و نقاشی دیجیتال حامد مرادمند و گرافیست و لوگو تایپ ستایش احمدی بوده اند.

شایان ذکر است که آلبوم تازه فرزاد فرزین با عنوان شانزلیزه، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری آوای دوران روانه بازار موسیقی شد. نسخه دیجیتال این آلبوم از طریق سایت www.ritmo.ir قابل خریداری است و برای تهیه نسخه فیزیکی و اصلی آن می توان به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه کرد.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها