آلبوم موسیقی «لبریز» با آواز «سالار عقیلی» منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

آلبوم موسیقی «لبریز» با آواز «سالار عقیلی» منتشر شد

Admin 10 آوریل 2018 0 نظر
کد خبر : 909434
بازدید : 56
4 پسند
خلاصه خبر : آلبوم موسیقی «لبریز» با آهنگسازی مجید درخشانی و آواز سالار عقیلی، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری چکاوک زنده رود منتشر شد...
متن خبر :

 

آلبوم موسیقی «لبریز» با آهنگسازی مجید درخشانی و آواز سالار عقیلی، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری چکاوک زنده رود منتشر شد.

این در حالیست که همزمان با نشر اثر می توان آنرا از طریق سایت ریتمو، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

 

 

آلبوم «لبریز» تازه ترین اثر به آهنگسازی مجید درخشانی، خوانندگی سالار عقیلی و دکلمه خوانی نصر الله مدقالچی است که در قالب ۹ قطعهء تصنیف «بال در بال خیال»، دکلمه «لبریز..دوشیزه تر از خنده ات»، تصنیف «دیوارها»، دکلمه «چکیده»، بی کلام «بال در بال خیال» و دکلمه «ساکت و سرد»، تصنیف «خوشه های گندم»، دکلمه «دیوارها»، دکلمه «مرداب دلگیر..بی کلام دیوارها» و دکلمه «بوی تند وزیده..بی کلام خوشه های گندم»، بر سروده هایی از دکتر سیاوش کُرد و سام کُرد به اجرا در آمده و از طریق ریتمو در دسترس است.

کریم قربانی (ویولونسل)، علی جعفری پویان (ویولون)، میلاد عالمی (ویولون)، میثم مروستی (ویولون/ ویولون آلتو)، ناصر رحیمی (فلوت)، بهزاد رواقی (تار) و حنانه سعیدی (قانون)، نوازندگانی هستند که در این آلبوم همکاری داشته اند. همچنین لیلا عبدی (تنظیم کننده)، دکتر سیاوش کُرد (تهیه کننده و صاحب امتیاز اثر)، علیرضا نکولعل تک (مدیر صدا و میکس)، جاوید علیپور و شهراد بانکی (عکاس)، دیگر دست اندرکاران تولید و ارائه اثر بوده اند.

شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «لبریز»، از سوی شرکت چکاوک زنده رود راهی بازار موسیقی شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی آن از طریق سایت www.ritmo.ir اقدام نمایند.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها