طنین آواز سهراب سپهری در کشور های اروپایی
نویسنده خبر : Admin

طنین آواز سهراب سپهری در کشور های اروپایی

Admin 25 آوریل 2018 0 نظر
کد خبر : 910402
بازدید : 16
3 پسند
خلاصه خبر : تور گروه سروستاه به خوانندگی سهراب سپهری در کشور های اروپایی از جمله شهرهای فرانکفورت (آلمان) ، گنت (بلژیک) و اپسالا (سوئد) و ... برگزار خواهد شد.
متن خبر :

http://ganja2music.com/Image/Post/02.97/05/Sarv600/Sarvv600.jpg

 

 

طنین آواز سهراب سپهری در کشور های اروپایی

تور گروه سروستاه به خوانندگی سهراب سپهری در کشور های اروپایی از جمله شهرهای فرانکفورت (آلمان) ، گنت (بلژیک) و اپسالا (سوئد) و … برگزار خواهد شد.
سهراب سپهری خواننده جوان موسیقی ایرانی آثاری را با هدف معرفی فرهنگ ایرانی در خارج از کشور و همچنین زنده نگاه داشتن موسیقی اصیل ایرانی به همراه گروه سروستاه اجرا خواهد کرد.
سپهری به همراه گروه سروستاه به دعوت شهرداری شهر گنت بلژیک به اجرای آثاری از موسیقی ایرانی خواهند پرداخت.
وی درباره اجراهایشان در کشورهای اروپایی گفت: خوشحال هستم که بعد از مدت ها تلاش و همکاری شبانه روزی اعضای گروهم موفق شدیم در سطح بین المللی و در کشور های آلمان، بلژیک و اپسالا اجرایی داشته باشیم.
سپهری درباره ادامه اجراهایشان ادامه داد: فعلا تمام تمرکز گروه روی اجراهایی است که در نظر گرفته شده و قطعا بعد از این اجراها برنامه ریزی های دقیقی برای به گوش رساندن موسیقی ایرانی به تمام دنیا خواهیم داشت.
در تمام جهان از موسیقی ایرانی به نیکی ازیاد میکنند امیدوارم بتوانیم نماینده خوبی برای سرزمین عزیزمان باشیم.
همچنین مزدک لامعی(کمانچه) ،‌ سحر کلاتی(تار)، مسعود پاد(عود) و ایثار یاور(سازهای کوبه ای) به عنوان اعضای گروه سروستاه در کنار سهراب سپهری در استیج های بین المللی حضور دارند.

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها