«کافه» با صدای «آرش نورایی» منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

«کافه» با صدای «آرش نورایی» منتشر شد

Admin 29 آوریل 2018 0 نظر
کد خبر : 910704
بازدید : 34
2 پسند
خلاصه خبر : «آرش نورایی» که در اسفند 94 اولین آلبوم خود به نام « روزای بعد تو» را روانه بازار کرده بود به تازگی قطعه ای به نام « کافه» را منتشر کرده است...
متن خبر :

 

«آرش نورایی» که در اسفند 94 اولین آلبوم خود به نام « روزای بعد تو» را روانه بازار کرده بود به تازگی قطعه ای به نام « کافه» را منتشر کرده است.

 

این در حالی است که این قطعه قرار بود جزوی از آلبومش باشد ولی ظاهرا به دلیل عدم تائید شورای شعر از این آلبوم حذف شد و با تاخیر هم اکنون منتشر شد. شعر این قطعه را «بابک بابایی» بر عهده دارد و همچنین «هومن میرازیی» به عنوان تنظیم کننده در این اثر به هنرنمایی می پردازد. ملودی و اورتوری آن نیز توسط آرش نورایی ساخته شده است..
از دیگر قطعاتی که وی تاکنون به مرحله اجرا و انتشار رسانده است می توان به «لحظه عاشقی»، «فروغ مه»، «بذار بدونه»، «دلای سنگی»، «راه»، «ولنتاین» و… اشاره کرد.
قابل ذکر است این خواننده پاپ که در زمینه آهنگسازی نیز فعالیت دارد و از سن 4 سالگی آموزش ساز پیانو را شروع کرده است. همچنین وی در فستیوال های مختلف شرکت کرده است و داری چند رتبه می باشد.
«کافه» آهنگی از آلبوم «روزای بعد از تو» است که در یازده هزار نسخه با استقبال قابل توجهی مواجه شد…

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها