شهاب صادقی روی صحنه می رود
نویسنده خبر : Admin

شهاب صادقی روی صحنه می رود

Admin 30 آوریل 2018 0 نظر
کد خبر : 910739
بازدید : 80
1 پسند
خلاصه خبر : شهاب صادقی خواننده و نوازنده گیتار الکتریک، از جمله هنرمندانیست که در کوتاه مدت راه سخت و بعید ستاره شدن در موسیقی راک را طی کرده است...
متن خبر :

 

شهاب صادقی خواننده و نوازنده گیتار الکتریک، از جمله هنرمندانیست که در کوتاه مدت راه سخت و بعید ستاره شدن در موسیقی راک را طی کرده است.

 

کنسرتهای پر هیجان و پی در پی او که با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبانش همراه بوده، او را به پر فروش ترین هنرمند این عرصه مبدل کرده است. اگر چه به زعم ‌او همیشه تایید ست لیست کنسرت هایش با دشواری همراه بوده اما تا کنون موفق به برگزاری ۱۴ سری کنسرت در ۳ سال اخیر در تهران شده است.
صادقی به تازگی خبر از کنسرت سمفونیک خود داده که با گروه ارکستر زهی به رهبری محمد مهدی شاهین به همراه گروه خوانندگی خانم و آقا به روی صحنه می رود که به نظر می رسد برگ جدیدی در موسیقی کشور رقم می خورد.
این کنسرت در تاریخ ۲۶ اردیبهشت در سالن اریکه ایرانیان اجرا میگردد که هچون اجرا های پیشین این گروه پر انرژی، انتظار میرود تمامی بلیت های این کنسرت در کوتاه زمانی به فروش برسد.
جهت تهیه بلیت کنسرت صادقی با مراجعه به سایت ایران کنسرت میتوانید شما هم اوقات هیجان انگیز جدیدی رو تجربه کنید.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها