کنسرت همنوازان فاخته در نوشهر برگزار می‌شود
نویسنده خبر : Admin

کنسرت همنوازان فاخته در نوشهر برگزار می‌شود

Admin 10 ژوئن 2018 0 نظر
کد خبر : 913579
بازدید : 12
1 پسند
خلاصه خبر : گروه موسیقی همنوازان فاخته، هفته آخر از خرداد ماه ۱۳۹۷ در نوشهر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر و آموزشگاه موسیقی ترنم نوشهر بروی صحنه می رود.
متن خبر :

http://ganja2music.com/Image/News/03.97/hamnavazanefakhte/hamnavazanefakhtecn600.jpg

گروه موسیقی همنوازان فاخته، هفته آخر از خرداد ماه ۱۳۹۷ در نوشهر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر و آموزشگاه موسیقی ترنم نوشهر بروی صحنه می رود.

همنوازان فاخته به سرپرستی خشایار پارسا و خوانندگی محبعلی بخشی، طی تاریخ ۲۵ خرداد ماه ۱۳۹۷ به اجرای کنسرت خواهند پرداخت، این گروه کارگانی از موسیقی دوره قاجار را با یک رویکرد جدید اجرا می کنند که تغییر در سبک آواز و سبک گروه نوازی، از شاخصه های بارز اجرای آنها است، همنوازان فاخته در تلاش است که موسیقی کلاسیک ایران را با تفکری جدید به روی صحنه ببرد.

هدایت کلاری (سه تار و بم تار)، محمد مهدی شیخ (تار و سه تار)، ابوذر حسینی (عود)، آرمان حیدریان (کمانچه)، هامون بهرامی مقدم (سنتور)، حسین گازر (تنبک)، نیما داغمه چی (تار و سه تار)، علیرضا رسولی (کمانچه) و خشایار پارسا (سنتور) نوازندگان گروه «همنوازان فاخته» در اجرای پیش رو هستند.

شایان ذکر است که کنسرت گروه موسیقی همنوازان فاخته با خوانندگی محبعلی بخشی، جمعه، ۲۵ خرداد ماه سال جاری در سالن آمفی تئاتر نوشهر برگزار می شود.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها