آلبوم موسیقی «افسانه روزگار» به خوانندگی سالار عقیلی منتشر شد
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : آلبوم موسیقی افسانه روزگار اثر مسعود شعاری به خوانندگی سالار عقیلی، از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد
متن خبر :

http://ganja2music.com/Image/News/03.97/salaraghiliafsane/salaraghiliafsane600.jpg

 

آلبوم موسیقی افسانه روزگار اثر مسعود شعاری به خوانندگی سالار عقیلی، از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا بصورت آنلاین و قانونی از سایت ریتمو خریداری کرد.

اثر تازه گروه موسیقی «همساز» به آهنگسازی مسعود شعاری و خوانندگی سالار عقیلی تحت عنوان «افسانه روزگار» منتشر شد. این آلبوم در قالب 9 قطعه از تکنوازی های سه تار و دیگر قطعات شناخته شده از آثار موسیقیدانان فقید موسیقی ایرانی با عناوین «شب خیال_ دشتی»، «بسته دام _ دشتی»، «آتش دل _دشتی»، «آتش عشق _ بیات ترک»، «خفته بیدار _ ابوعطا»، «بهار دلکش _ ابوعطا»، «خاطر پراکنده _ اصفهان» و «شور مستی _ اصفهان» برسروده هایی از شاعران کهن و معاصر از جمله سعدی، عطار نیشابوری، خیام، «ریدون مشیری و حسین گل گلاب به اجرا در آمده است. آهنگسازان این قطعات زنده یادان پرویز ایرانپور و علینقی وزیری، مرتضی نی داوود، روایت علی اصغر بهاری، درویش خان به روایت علی اصغر بهاری و روح اله خالقی بوده اند.

در آلبوم افسانه روزگار نوازندگان، مسعود شعاری، وصال عرب زاده، فرزام اعتمادی، عطا ایمانی، بهرنگ حکیم پور، علی امیدی و سپهر شهبازی (سه تار)، مسعود شعاری (سه تار زیر و سه تار بم)، هومان رومی (کمانچه)، فرزام اعتمادی (دلربا)، سینا شعاری (عود)، مسعود حبیبی (دف) و سیامک صالحی (تمبک)، به هنرنمایی پرداخته اند.

شایان ذکر است که آلبوم موسیقی ایرانی افسانه روزگار اثر تازه مسعود شعاری با آواز سالار عقیلی، از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی آن از سایت ریتمو به آدرس www.ritmo.ir اقدام نمایند.

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

برچسب ها

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها