شهاب صادقی – کنسرت تهران
نویسنده خبر : Admin

شهاب صادقی – کنسرت تهران

Admin 25 ژوئن 2018 0 نظر
کد خبر : 914803
بازدید : 32
299165 پسند
خلاصه خبر : شهاب صادقی به تازگی خبر تمدید کنسرت ارکسترال خود را در تاریخ ۲۰ تیر به میزبانی سالن اریکه ایرانیان اعلام کرد.
متن خبر :

/Image/News/04.97/shahabsadeghicn/shahabsadeghicn600.jpg

 

شهاب صادقی به تازگی خبر تمدید کنسرت ارکسترال خود را در تاریخ ۲۰ تیر به میزبانی سالن اریکه ایرانیان اعلام کرد. این هنرمند جوان و فعال موسیقی‌ راک کشور که در اردیبهشت ماه سال جاری با نوآوری در‌ کنسرت‌هایش با بهره گیری از ارکستر زهی به رهبری محمد مهدی شاهین و گروه خوانندگی خانم و آقا متشکل از ۳۰ نفر، اجرای خاطره انگیز و متفاوتی برای هوادارانش به ارمغان آورده بود، این بار با تغییراتی در ست لیست خود با اجرای قطعات ساخته خود و گروه‌های فاخر راک خارجی همچون رامشتاین، پینک فلوید، متالیکا، اسلیپ نات، لینکین پارک و نیروانا، باردیگر به استیچ باز خواهد گشت. صادقی عنوان کرده با تجربیاتی که در اجرای پیشین در ترکیب بندی و تنظیم ارکستر و گروه وکال کسب کرده، اجرای پیش رو با کیفیت متفاوتی ارائه می‌شود. با توجه به استقبال فوق العاده از کنسرت پیشین او و فروش‌ کمتر از یک روزه تمامی بلیت‌های آن، باید شاهد آن بود که آیا صادقی رکورد فروش کنسرت‌های خود را خواهد شکست یا خیر. علاقه‌مندان جهت خرید بلیت کنسرت شهاب صادقی می‌توانند از روز سه شنبه ۵تیر ساعت ۱۴ به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید . Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها