دوره جامع موسیقی الکترونیک موسیقی ایران توسط میلاد ماوی برگزار شد
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : دوره جامع موسیقی الکترونیک موسیقی ایران توسط میلاد ماوی برگزار شد
متن خبر :

/Image/News/04.97/miladmavi/maviclass600.jpg

 

با شروع فصل داغ تابستان آموزشگاه های موسیقی،با گرمای بیشتری مشغول ادامه فعالیت های خود هستند تا هنرجویان را بیش از پیش برای حضور در بازار موسیقی کشور آماده کنند.
با ورود به کلاس ها میتوان شور و اشتیاق وصف ناشدنی هنرجویان را در فضای کلاس به وضوح حس کرد که با استعداد و تلاش،تشنه آموزش و فراگیری موسیقی هستند.اما هنوز هم هنرجویان بی شماری هستند که برای یادگیری موسیقی الکترونیک دچار سردرگمی در انتخاب مرجع و محل آموزش هستند و عملا نمیدانند که به کجا و چه شخصی باید مراجعه کنند.

در ادامه گزارش های پیشین رسانه گنج نوا که در آن ها هدف راهنمایی دقیق و شفاف هنرجویان برای انتخاب بهترین دوره آموزشی متناسب با توانایی هنری آنها است،به دوره آموزشی “میلاد ماوی ” واقع در “آکادمی موسیقی ندای پارس” برای تهیه گزارش سری زدیم.

این دوره یکی از متفاوت ترین دوره های آموزشی موسیقی الکترونیک در ایران است.شاید دلیل اصلی این تفاوت را بتوان در دو نکته جست و جو کرد.نکته اول هدف گذاری ماوی برای آموزش در این کلاس هاست،چرا که ماوی در این آموزش سعی کرده همه ابعاد موسیقی الکترونیک را نه به صورت تخصصی در هر رشته،اما در حد قابل قبولی به هنرجویان عرضه کند و ایشان را از مراجع دیگر بی نیاز کند.
نکته دوم تمایز این کلاس ها،در ارائه مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه ای در پایان کلاس هاست که برای هر هنرجویی از درجه بالای اهمیت برخوردار است.
اما هزینه این دوره آموزشی جامع ۱ میلیون تومان بوده که به نسبت دوره های مشابه هزینه بسیار مناسبی را داراست.
در این دوره بصورت عمومی نرم افزار های مختلف ساخت و اجرای موسیقی ،میکس پلی بک،دیجیتال و آنالوگ دیجِی و همینطور تئوری موسیقی به صورت کامل آموزش داده میشود.

اما تاکنون سه جلسه از این دوره برگزار شده که عمده مباحث آموزشی در این جلسات به شرح زیر است:

– جلسه اول :
میکس صحیح
برنامه ریزی ذهنی میکس
بیت مچینگ
فرکانس ها و ترکیب اکولایزی
– جلسه دوم :
هارمونی میکس
نت ها ، آکورد ها
گام شناسی
– در جلسه سوم :
آنالوگ دیجی
میکس آنالوگ همراه نرم افزار “Rekordbox” آموزش داده شد.

شایان ذکر است که به دلیل استقبال هنرجویان دوره آموزشی میلاد ماوی تمدید شده و علاقه مندان جهت ثبت نام دوره ها میتوانند با “آکادمی موسیقی ندای پارس” تماس حاصل نمایند.

در ادامه تصاویری از این دوره را از نگاه دوربین “احسان احمدی” بیننده باشید.

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها