آلبوم «تو مست تری یا من؟» از داوود آزاد منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

آلبوم «تو مست تری یا من؟» از داوود آزاد منتشر شد

Admin 1 جولای 2018 0 نظر
کد خبر : 915140
بازدید : 44
15 پسند
خلاصه خبر : آلبوم موسیقی «تو مست تری یا من؟» با خوانندگی داوود آزاد و آهنگسازی جاهد محمدی، از سوی کانون فرهنگی نی داوود منتشر شد.
متن خبر :

/Image/News/04.97/davoodazad/davoodazadalbum600.jpg

 

آلبوم موسیقی «تو مست تری یا من؟» با خوانندگی داوود آزاد و آهنگسازی جاهد محمدی، از سوی کانون فرهنگی نی داوود منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق سایت ریتمو، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

«تو مست تری یا من؟» نام اثر تازه ای با آهنگسازی جاهد محمدی و آواز داوود آزاد است که با بداهه خوانی هایی کوتاه و تکنوازی سازهایی چون تنبور و عود، در قالب ۱۰ قطعه تصنیف و فضاهای بداهه با عناوین «قدحی در دست»، «قمار دیگر»، «بی پرده نهان مانده»، «خرقه و شراب»، «قدح اندر طرب»، «مست قلندر»، «بداهه نوازی عود»، «یک زمان هشیار نتوانم نشست»، «بداهه نوازی تنبور» و «هو المعشوق» به اجرا در آمده که داود آزاد آهنگسازی تصنیف «یک زمان هشیار نتوانم نشست» را هم بر عهده داشته است.

قطعات این مجموعه بر سروده هایی از مولانا، حافظ، عطار، شمس مغربی و شاعر و ترانه سرای جوان سینا مشفقی به اجرا در آمده اند. استاد آزاد همچنین در این اثر به تکنوازی عود، جاهد محمدی تکنوازی تنبور و سینا مشفقی نوازندگی دف پرداخته اند.

ضبط اثر در استودیو پارس با صدابرداری و میکس و مسترینگ حمید عسگری صورت گرفته است. وفا، طراح گرافیک، مصطفی قاسمی، سعید مسلط و سهراب رستم پور، عکاسان و لیلا اصفهانیان و شیرین پژوهش مجریان طرح در این مجموعه همکاری داشته و انتشار آن از سوی کانون فرهنگی نی داوود زیر نظر منوچهر آزادی صورت گرفته است.

شایان ذکر است که علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال آلبوم موسیقی تو مست تری یا من؟ با آهنگسازی جاهد محمدی و آواز داوود آزاد را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی این اثر از طریق سایت ریتمو به آدرس www.ritmo.ir اقدام نمایند.

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

برچسب ها

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها