گلایه هایی که بعداز سالها سرباز کرد
نویسنده خبر :

گلایه هایی که بعداز سالها سرباز کرد

2 جولای 2018 0 نظر
کد خبر : 915182
بازدید : 20
3 پسند
خلاصه خبر : آرسین: آهنگ های من به نام بنیامین منتشر می شد خواننده جوان از شبهه ای چند ساله پرده برداشت و عنوان کرد آنچه به عنوان آهنگ «یه روزی» در سال 84 منتشر شد آهنگ من بود نه بنیامین!
متن خبر :

/Image/News/04.97/arsin/arsin.jpg

 

آرسین: آهنگ های من به نام بنیامین منتشر می شد
خواننده جوان از شبهه ای چند ساله پرده برداشت و عنوان کرد آنچه به عنوان آهنگ «یه روزی» در سال 84 منتشر شد آهنگ من بود نه بنیامین!
آرسین رهان ؛ خواننده ای که برخی از قطعات او به نام بنیامین بهادری شناخته می شد، پس از مدتها لب به سخن گشود و در این باره گفت: قطعه «یه روزی» که در سال ۸۴ منتشر شد، سبک جدیدی در ان زمان به شمار می آمد و با اقبال عمومی مواجه شد، اما بنا به دلایلی به نام بنیامین بهادری رقم خورد. چنین شبهه ای چند دلیل داشت؛ اول اینکه من به رسم قدردانی از بنیامین که شعر و ملودی این آهنگ از ایشان بود ، نام وی را بعد از اسم خودم در موزیک ویدیو درج کردم و بعضی از سایت ها شیطنت کردند و در چند ثانیه ابتدایی بخشی ازموزیک ویدیو که در آن نام «آرسین» درج شده بود، را بریده بودند که این باعث اشتباه مخاطب می شد. دلیل دیگر اینکه تشابه سبک و استفاده از اتوتیون و افکت هایی که در آن زمان باب روز شده بود، صدایی مشابه را به گوش شنونده القا می کرد و از همه مهمتر سکوت من بعد از پخش دو قطعه «یه روزی» و «من یه قلبم» بود. بعد از آن هم البوم بنیامین به بازار عرضه شد و متاسفانه این دو قطعه هم در سایت ها در لیست آهنگ های این خواننده قرار گرفت و هیچ وقت هم کسی حتی خود بنیامین که در آن زمان تریبون در دست داشت این موضوع را برای مخاطبان مطرح و درخصوص آن، شفاف سازی نکرد.
وی در ادامه گفت: من قصد داشتم کاری متفاوت از آنچه که در بازار بود ارائه بدهم، البته در این موزیک ویدیو هم این اتفاق افتاد ولی به دلیل اینکه کارم قبل از اخذ مجوز پخش شده بود، ممنوع کار شدم و بعد از مدتی بنیامین آلبوم ۸۵ را به صورت رسمی منتشر کرد. به دلیل تشابه سبک، دیگر آن آلبوم که با زحمت فراوان جمع اوری کرده بودم، برایم جذابیتی نداشت ، آن را رها کردم و خستگی کار برایم 10 چندان شد.
آرسین رهان با تاکید بر اینکه بنیامین وظیفه روشنگری داشت، افزود: من بابت این موضوع از بنیامین گلایه دارم و هیچ وقت تصور نمی کردم که هیچ اشاره ای به این موضوع نداشته باشد، ولی متاسفانه هیچ وقت حق مطلب ادا نشد، دلیلش را هم هیچ وقت از ایشان نپرسیدم، بلکه فقط سکوت کردم و باورم این بود که خداوند لایتناهی هیچ کوششی را بی جواب نخواهد گذاشت، شاید زمان آن فرا نرسیده بود.
وی خاطرنشان کرد: من برای تمامی افرادی که ایشان را حمایت می کنند احترام قائلم چون از موسیقی حمایت می کنند ، کما این که در آلبوم جدیدم هم هنوز دو قطعه از ساخته های بنیامین بهادری هست که شاید هواداران بنیامین ازآن قطعات هم لذت ببرند. ولی واقعیت امر را نمی شود انکار کرد. موزیک ویدیو من سال ۸۴ و قبل از آلبوم بنیامین منتشر شده بود، حتی چند روز پیش در چند پیج مطرح اینستاگرام مطلبی را دیدم که قسمتی از موزیک ویدیوی «یه روزی» را پخش کرده بودند، چند کامنت را خواندم و متوجه شدم برخی ها هنوز هم روی حرفشان ایستاده اند که خواننده این قطعات بنیامین است.
در حال حاضر از بنیامین توقعی ندارم ، بلکه بیشتر گلایه دارم . چون بهتر بود همانند دیگر همکارانی که از کارهایی که برای دیگران ساخته اند، حمایت می کنند، ایشان هم از کاری که زمانی با ذوق و شوق انجام دادند و با صدای من اجرا شده بود، حمایت می کردند یا لااقل اقدامی جهت رفع تصورات اشتباه مخاطب انجام می دادند.
آرسین در انتها گفت: قطعه «یه روزی» با تنظیم جدید و ریتم آرام و با ریتم اسلو توسط تنظیم کننده خوب سبک الکترونیک ، اشکان صدیق آذر تنظیم شده است و ساز ویولون غربی اشکان موسوی روی آن است. چون این قطعه یه کار نوستالژیک بود، سعی کردم بسیار حسی و با صدایی رسا و بدون هیچ اتوتیون اجرایش کنم، چون معتقدم امروزه مردم موسیقی و صدای خواننده را به صورت واقعی و بدون اتوتیون می پسندند که البته هنر خواننده را در اجرا بهتر می توانند تخمین بزنند. به نظر افراد اهل فن، بار موسیقیایی قطعه بسیار بالاتر رفته و امیدوارم که مورد پسند مخاطب قرار بگیرد ، چون در نهایت این مردم اند که تصمیم گیرنده اند.
آرسین رهان دوره های آکادمیک آواز و گوشه های ایرانی را نزد افسانه ملک سپری کرد و پس از آن سلفژ، صداسازی و اصول خواندن کلاسیک را نزد استاد رشید وطن دوست گذراند. و در سال ۸۴ با خواندن در یک فیلم سینمایی به نام «شغال» وارد عرصه حرفه ای خوانندگی شد. وی هم اکنون آلبومی با تهیه کنندگی خانم سعیده صلاحی با سبکی جدید با مجوز از وزارت ارشاد در دست انتشار دارد که به زودی وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد.

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها