دوره های آموزشی تنبک توسط مهرناز دبیرزاده
نویسنده خبر : Admin

دوره های آموزشی تنبک توسط مهرناز دبیرزاده

Admin 10 جولای 2018 0 نظر
کد خبر : 915651
بازدید : 32
11 پسند
خلاصه خبر : مهرناز دبیرزاده از هنرمندان و اساتید به نام سازهای کوبه ای موسیقی کشور است که هنر او را بارها در قالب اجرای زنده و آلبوم های موسیقی دیده و شنیده ایم.
متن خبر :

 

مهرناز دبیرزاده از هنرمندان و اساتید به نام سازهای کوبه ای موسیقی کشور است که هنر او را بارها در قالب اجرای زنده و آلبوم های موسیقی دیده و شنیده ایم.
وی از سن ۱۴ سالگی به نوازندگی تنبک زیر نظر اساتیدی همچون مرتضی طبیبی و ارژنگ کامکار پرداخت و سایر سازهای کوبه ای و تئوری موسیقی را به ترتیب زیر نظر استاد همایون نصیری و استاد محسن الهامیان آموزش دید و آموزش تخصصی به کودکان را استاد سودابه سالم به وی آموزش داد. دبیرزاده اولین بانوی پرکاشنیست در ایران است که یک کمپانی بین المللی به نام کمپانی سلا کاخن او را برگزیده است. او در موسیقی تئاتر و فیلم سابقه همکاری با خانم پری صابری و آقایان محمد رحمانیان ، بهزاد عبدی ، امین هنرمند و دیگران را در کارنامه دارد. دبیرزاده در موسیقی پاپ و سنتی فعالیت های چشم گیر دارد از همکاری با محمد معتمدی ، فریدون آسرایی ، وحید تاج و… تا استاد بزرگ ناصر چشم آذر را داراست و در اواخر همکاری با امید محرم زاده که از موزیسین های مطرح در موسیقی الکترونیک جهان هست پرداخته است . او در حال نوشتن کتاب آموزشی تنبک برای کودکان نیز است.
وی اعتقاد خاصی به پرورش استعداد های کودکان از پایه دارد و معتقد است کودکان اگر آموزش درست ببینند آینده سازان موسیقی این مرزو بوم هستند،لذا جدید ترین دوره های آموزشی خود برای کودکان را به زودی برگزار خواهد کرد.

این دوره از کلاس ها در روزهای بیست و دوم ، بیست و نهم تیرماه سال جاری و در آموزشگاه آوای ساز به مدیریت مهرناز دبیرزاده مدرس و نوازنده سازهای کوبه ای و فرناز دبیرزاده مدرس و نوازنده سنتور برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره ی تلفن زیر تماس حاصل نمایند.
۰۲۱-۴۴۰۹۹۳۸۳

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها