آلبوم موسیقی بی کلام «زیر و بم» راهی بازار شد
نویسنده خبر : Admin

آلبوم موسیقی بی کلام «زیر و بم» راهی بازار شد

Admin 14 جولای 2018 0 نظر
کد خبر : 915957
بازدید : 10
0 پسند
خلاصه خبر : آلبوم موسیقی بی کلام «زیر و بم» به آهنگسازی برزو امیری، راهی بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آن را از طریق سایت ریتمو، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.
متن خبر :

http://ganja2music.com/Image/News/04.97/borzouamiri/borzouamiri6.jpg

 

آلبوم موسیقی بی کلام «زیر و بم» به آهنگسازی برزو امیری، راهی بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آن را از طریق سایت ریتمو، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

آلبوم «زیر و بم» با آهنگسازی و نوازندگی کمانچه برزو امیری و نوازندگی بم کمانِ مصباح قمصری در قالب 8 قطعه با عناوین «هلهله-شور دشتی»، «آتش-شور»، «باران-راست پنجگاه»، «کویر دشتی»، «بامداد-چهارگاه»، «چغانه-دشتی»، «ترنم-نوا» و «ترنگ-اصفهان» به اجرا در آمده است. این در حالیست که قمصری تنظیم قطعات و نوازندگی سازهای کوبه ای و صدابرداری، میکس و مسترینگ اثر را نیز بر عهده داشته است.

همچنین شیما عباسیان به عنوان گرافیست و طراح اثر با این مجموعه همکاری داشته است.

شایان ذکر است که آلبوم موسیقی بی کلام زیر و بم با آهنگسازی برزو امیری منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند. همچنین برای خرید آنلاین و قانونی آن می توان به سایت www.ritmo.ir مراجعه کرد.

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها