آلبوم موسیقی «کنت کنزا» با آهنگسازی و تنظیم مصباح قمصری منتشر شد
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : آلبوم موسیقی «کنت کنزا» با آهنگسازی و تنظیم مصباح قمصری، از سوی شرکت آوای راز کویر منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آن را از طریق سایت ریتمو، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.
متن خبر :

 

آلبوم موسیقی «کنت کنزا» با آهنگسازی و تنظیم مصباح قمصری، از سوی شرکت آوای راز کویر منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آن را از طریق سایت ریتمو، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

کنت کنزا، نام اثر تازه ای از مصباح قمصری است که با نوازندگی، تنظیم و صدای او به اجرا در آمده و هانیه کیان در همخوانی این اثر قمصری را همراهی کرده است.

این آلبوم در قالب 7 قطعه با عناوین «مقدمه»، «نبرد خدایان»، «تا مرگ»، «هوش دار»، «چشم آتش»، «شبی بود» و «جام جان» بر سروده هایی از مصباح قمصری، مولانا، شاه نعمت الله ولی و شیخ بهاء الدین ساخته و پرداخته شده است.

قمصری همچنین نوازندگی گیتار الکتریک، گیتار 12 سیم، گیتار باس پیانو، کلارینت، سازهای کوبه ای و سینتی سایزر را در اثر تازه خود بر عهده داشته و صدابرداری، میکس و مسترینگ و گرافیک آن را انجام داده است. معین هاشمی نسب و احسان محمدی نیز به عنوان عکاس، با این مجموعه همکاری داشته اند.

شایان ذکر است که آلبوم موسیقی کنت کنزا با آهنگسازی، تنظیم، نوازندگی و صدای مصباح قمصری و همخوانی هانیه کیان، راهی بازار موسیقی شد. علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی آن از طریق سایت www.ritmo.ir اقدام نمایند.

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها