با اشعاری از فروغ فرخزاد و احمد شاملو؛ «شعر و فریاد» بابک باربد منتشر شد
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : آلبوم موسیقی «شعر و فریاد» آوازهایی برای عود با صدای بابک باربد(غسالی) منتشر شد
متن خبر :

/Image/News/05.97/babakbarbod/babakbarbod.jpg

 

آلبوم موسیقی «شعر و فریاد» آوازهایی برای عود با صدای بابک باربد(غسالی) منتشر شد
«شعر و فریاد» عنوان آلبومی با صدای بابک باربد(غسالی) است که بر اساس اشعاری از فروغ فرخزاد و احمد شاملو منتشر و روانه بازار موسیقی کشورشد.
آهنگسازی این آلبوم را بابک باربد به عهده داشته که خود در جایگاه نوازنده نیز در این آلبوم حضور پررنگی دارد. سبک این آلبوم فیوژن است و برای اولین بار قطعات صرفا با ساز عود و و در همراهی با وکال اجرا شده اند.
آلبوم «شعر و فریاد» به تهیه کنندگی ملیحه شایسته تولید شده و برای یکی از قطعات آن، ویدیویی به کارگردانی رضا موسوی ساخته شده که پیش از انتشار و حضور آلبوم در بازار موسیقی، منتشر شد و ماه گذشته به دست علاقمندان رسید.
در این آلبوم که مجوز آن از طریق شرکت فرهنگی-هنری «نغمه حصار» اخذ شده است، برای اولین بار بابک باربد به خواندن روی آورده و در جایگاه خواننده حضور دارد.
جنون، از دوست داشتن، آی ستاره ها، باد ما را خواهد برد، پیش می آید، من و تو درخت و بارون و سرود مرد سرگردان عنوان قطعات این آلبوم تلفیقی هستند که برای اولین بار در همراهی با عود اجرا شده اند.
بابک باربد در مقدمه این آلبوم نوشته است:« خواندن، روزنه ای برای نشان دادن دغدغه های شخصی و قدم زدن در دایره احساسات و به اشتراک گذاشتن جهان بینی ام است. در این راه تجربه می کنم تا بی واسطه خود واقعی ام را بیان کنم.»

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها