«بیتاب» با صدای محمد صادق لشگری منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

«بیتاب» با صدای محمد صادق لشگری منتشر شد

Admin 21 آگوست 2018 0 نظر
کد خبر : 919230
بازدید : 24
3 پسند
خلاصه خبر : قطعه بیتاب با آهنگ‌سازی علی نادری و صدای محمد صادق لشگری پس از دریافت مجوز از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
متن خبر :

/Image/News/05.97/mohammadsadeghlashgari/mohammadsadeghlashgari.jpg

 

قطعه بیتاب با آهنگ‌سازی علی نادری و صدای محمد صادق لشگری پس از دریافت مجوز از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

ترانه این قطعه با همراهی شبیر گودرزی و محمد صادق لشگری سروده شده و علی نادری در کنار ساخت ملودی این اثر، تنظیم بیتاب را هم برعهده داشته است. همچنین علی نادری (گیتار)، عباس معالجی (کلارینت) به عنوان نوازنده در کنار فهیمه عظیمی (همخوان) در تولید بیتاب با محمد صادق لشگری همکاری کرده اند.

از آنجایی که از مخاطب عام موسیقی نمی‌توان انتظار داشت که آثار کلاسیک را در لیست پخش خود قرار دهد، سازندگان این اثر هنری به دنبال برقراری ارتباط مخاطب با سازبندی کلاسیک و لحن و هارمونی جدی هستند. بیتاب یک والس آرام است، شاید بتوان این قطعه پاپ را به عنوان یک اثر کلاسیک هم شنید. این اثر با لحنی آرام فضایی خلوت و آرامش‌بخش برخلاف جریان پر سر و صدای پاپ امروزی نیاز شنونده را به شنیدن موسیقی آرام برطرف می‌کند.

علی نادری کارشناس نوازندگی گیتار از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد موسیقی‌شناسی یا اتنوموزیکولوژی از دانشگاه هنر است. او به عنوان آهنگساز، مدرس، نوازنده گیتار و مؤلف چند کتاب در زمینه آموزش گیتار مشغول به فعالیت است، خواننده این اثر محمدصادق لشگری هم کارشناس مدیریت صنعتی، خواننده، مدرس دوره‌های صداسازی فن بیان و آواز است.

شایان ذکر است که به زودی آلبومی با سبک موسیقایی بیتاب با آهنگسازی علی نادری و صدای محمد صادق لشگری در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

تک آهنگ «بیتاب» با آهنگ‌سازی علی نادری و صدای محمد صادق لشگری هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این قطعه را از طریق سایتهای معتبر و قانونی دریافت موسیقی در ایران، بصورت آنلاین شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

دانلود آهنگ

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها