کنسرت علیرضا طلیسچی خواننده پاپ شب گذشته ۱۴ شهریور طی دو سانس در برج میلاد برگزار شد
نویسنده خبر : احسان احمدي
خلاصه خبر : کنسرت علیرضا طلیسچی خواننده پاپ شب گذشته ۱۴ شهریور طی دو سانس در برج میلاد برگزار شد.
متن خبر :

/Image/News/06.97/talischi/talischi.jpg

 

کنسرت علیرضا طلیسچی خواننده پاپ شب گذشته ۱۴ شهریور طی دو سانس در برج میلاد برگزار شد.

 

با توجه به حضور اخیر طلیسچی در برنامه خندوانه این کنسرت مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفته بود.

طلیسچی در این کنسرت قطعات «دیوونه دوست داشتنی»، «نفس کی بودی تو»، «رد داده بودی»، «آهنگ غمگین»، «به خودم بد کردم»، «آی دل خودم»، «بگو نه»، «روبروی من»، «قرار نبود»، «ای داد بر من»، «زخم‌های من»، «عزیزی»، «دقیقه‌هام»، «میرم پی کارم»، «اتفاقی» و «دلی» را برای مخاطبانش خواند.

این خواننده که در کنسرت 25 مرداد قول داده بود بخشی از عواید کنسرتش را صرف ارسال آب معدنی به خوزستان کند به قولش عمل کرد و توسط شرکت «دی دی واترز» 30 هزار آب معدنی به خوزستان ارسال کرد که تصاویری از لحظات انجام این کار انسان دوستانه بر روی نمایشگرهای سالن همایش‌های برج میلاد پخش شد.

مرسل وطنی (ساکسیفون)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، امید فرهودنیا (گیتار الکتریک)، حسن اکبریان (ویولن)، مهراد حیدری (گیتار الکتریک)، آرتین زمانی (سینتی سایزر)، محمد عارف (گیتار آکوستیک)، کامیار عبدی (درامز) به رهبری امیربهادر دهقان (کیبورد) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را در این کنسرت تشکیل می‌دادند.

این اجرا که به همت موسسه نوای سپند روی صحنه رفت از استاندارد های خوبی برخوردار بود اما همچنان و پس از اجراهای پی در پی طلیسچی مشکلات و مواردی در صدا و خروج از ریتم دیده میشد.اتفاقی که کم کم به یک عادت در میان اجراهای پاپ تبدیل می شود.
این سوال مطرح است که به راستی تا چه زمانی باید شاهد اینگونه موارد باشیم.این مورد تنها مختص کنسرت های پاپ نیست و اینگونه میتوان بیان کرد که در کمتر برنامه ی موسیقی ایرانی این روزگار کشور شاهد آن نیستیم.

برچسب ها
رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها