آلبوم خواننده «کسی از گربه های ایرانی خبر نداره» منتشر شد
نویسنده خبر :

آلبوم خواننده «کسی از گربه های ایرانی خبر نداره» منتشر شد

8 سپتامبر 2018 0 نظر
کد خبر : 921125
بازدید : 48
1 پسند
خلاصه خبر : آلبوم موسیقی «سوت سکوت» که خالق آن، آرین نائینی برای اولین بار در فیلم «کسی از گربه‌های ایرانی خبر ندارد» به جامعه‌ی موسیقی معرفی شد، پس از ده سال تلاش اینبار با مجوز رسمی وزارت ارشاد منتشر شد.
متن خبر :

Image/News/06.97/aryannaeini/aryannaeini.jpg

 

آلبوم موسیقی «سوت سکوت» که خالق آن، آرین نائینی برای اولین بار در فیلم «کسی از گربه‌های ایرانی خبر ندارد» به جامعه‌ی موسیقی معرفی شد، پس از ده سال تلاش اینبار با مجوز رسمی وزارت ارشاد منتشر شد.

این اثر که دوازده قطعه به نام‌های اعتصاب اعصاب، نیکائین، سوت سکوت، آخرین حضور، یک ذره فکر کن، خط پایان، عاشق کشی، پنجره، بودن یا نبودن، جهان زیبا، خاک بیدار و سربازهای روز را در خود دارد، از ترانه سرایان متعددی چون حبیب سر رشته‌داری، کیان حجازی و امیر توده فلاح بهره می‌برد.

آرین نائینی در این اثر به عنوان خواننده، نوازنده‌ی گیتار الکتریک و آکوستیک، کیبورد و گیتار باس با هنرمندانی نظیر یاسر ساکی پور و پوریا قربانی (کیبورد)، کیان حجازی (باس)، سعید جامع و سیاوش علی محمدی (درامز)، مهدی عبدی (ویولونسل) همکاری کرده است.

آلبوم «سوت سکوت» که تهیه کنندگی آن را کیان حجازی عهده دار است، در دو استودیوی نیکائین و ترنج کار ضبط خود را به پایان رساند و پس گذراندن مرحله‌ی میکس و مسترینگ توسط آرش پاکزاد، از طریق موسسه‌ی نشر و پخش جوان به مدیریت نیما جوان، برای بهره‌مندی مخاطبان موسیقی به دو صورت فیزیکی و دیجیتال (بیپ تیونز، ریتمو) عرضه شد.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها