کدهای آوای انتظار «ابراهیم» چاوشی هم بالاخره فعال شد
نویسنده خبر : Admin

کدهای آوای انتظار «ابراهیم» چاوشی هم بالاخره فعال شد

Admin 30 سپتامبر 2018 0 نظر
کد خبر : 922053
بازدید : 108
6 پسند
خلاصه خبر : کد های آوای انتظار همراه اول «ابراهیم» نهمین آلبوم موسیقی محسن چاوشی که به شکل جنجالی و پرحاشیه چندی پیش منتشر شد، در دسترس علاقه مندان این خواننده پاپ قرار گرفت.
متن خبر :

/Image/News/07.97/chavoshi/chavoshicode.jpg

 

کد های آوای انتظار همراه اول «ابراهیم» نهمین آلبوم موسیقی محسن چاوشی که به شکل جنجالی و پرحاشیه چندی پیش منتشر شد، در دسترس علاقه مندان این خواننده پاپ قرار گرفت.

«بِبُر به نام خداوندت – کد آوای انتظار 24929»، «در آستانه پیری – کد آوای انتظار 24925»، «همراه خاک اره – کد آوای انتظار 24941»، «لطفا به بند اول سبابه‌ات بگو – کد آوای انتظار 24950»، «ای ماه مهر – کد آوای انتظار 24934»، «جهان فاسد مردم را – کد آوای انتظار 24945» ۶ قطعه آلبوم «ابراهیم» را تشکیل می‌دهند که همگی از سروده‌های حسین صفا هستند. موسیقی این آلبوم نیز به طور کامل برعهده خود چاوشی بوده و شهاب اکبری و فرشاد حسامی در بخش تنظیم اثر با چاوشی همکاری کرده‌اند و میثم مروستی و عادل روحنواز نیز نوازندگان آلبوم هستند. ضمن اینکه هادی حسینی تهیه کننده آلبوم «ابراهیم» است و مهدی معزی، ابوالفضل افشاری و محسن عسگری نیز به ترتیب مدیر اجرایی، مدیر هماهنگی و گرافیت اثر جدید چاوشی هستند.

مشترکین همراه اول می توانند با ارسال کد آوا قطعه مورد نظر به سرشماره ۸۹۸۹، آوای مورد نظر خود را فعال و از آن استفاده نمایند و از خواننده مورد علاقه خود حمایت کنند.

محسن چاوشی پیش از این آلبوم‌های «یه شاخه نیلوفر»، «ژاکت»، «حریص»، «پرچم سفید»، «من خود آن سیزده‌ام»، «پاروی بی‌قایق» و «امیر بی‌گزند» را به صورت مستقل منتشر کرده و در آلبوم‌های گروهی چون «خاص»، «من و ما»، «دلصدا»، «هشت» و «سلام آقا» نیز حضور داشته است. ضمن اینکه خواندن تیتراژ فیلم سینمایی «سنتوری» و اجرای چند قطعه پرطرفدار برای سریال «شهرزاد» از دیگر آثار محسن چاوشی در همه سال‌های فعالیت‌اش در حوزه موسیقی است.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها