آلبوم «مجنون زمانه» با صدای سینا سرلک منتشر شد
نویسنده خبر :

آلبوم «مجنون زمانه» با صدای سینا سرلک منتشر شد

5 اکتبر 2018 0 نظر
کد خبر : 922312
بازدید : 30
11 پسند
خلاصه خبر : آلبوم مجنون زمانه با صدای سینا سرلک منتشر شد
متن خبر :

 

آلبوم «مجنون زمانه» با صدای سینا سرلک منتشر شد

آلبوم «مجنون زمانه» اثر جدید با صدای سینا سرلک و آهنگسازی انوش جهانشاهی از سوی پخش موسیقی رها راهی بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آن را از طریق سایت ریتمو، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

مجموعه حاضر شامل هفت آهنگ باکلام تصنیف و آواز و دو آهنگ بی‌کلام به نام های باز آمدم، آواز چهارگاه، مجنون زمانه، حلقه ی رندان، من نه منم، آواز همایون، چه کنم!؟، آوای کجاوه و ما ز بالاییم است. در قطعات باکلام از سروده‌های شاعران کهن مثل مولانا، فروغی بسطامی، وحشی بافقی، جامی و نظامی بهره گرفته شده است. همچنین از نوازندگان این اثر می‌توان به انوش جهانشاهی، سینا جهان‌آبادی، پاشا هنجنی، روشنک نوری، مجید عسگری و محسن علیزادگان اشاره کرد.

شایان ذکر است که پیش از این آلبوم در بند تو آزادم با صدای سینا سرلک منتشر شده بود.

آلبوم «مجنون زمانه» به آهنگسازی انوش جهانشاهی و صدای سینا سرلک، توسط پخش موسیقی رها منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا جهت خرید آنلاین و قانونی آن از طریق سایت www.ritmo.ir اقدام نمایند.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها