«باورش سخته» با صدای سعید خرسندی منتشر می‌شود
نویسنده خبر : Admin

«باورش سخته» با صدای سعید خرسندی منتشر می‌شود

Admin 27 نوامبر 2018 0 نظر
کد خبر : 925799
بازدید : 14
1 پسند
خلاصه خبر : «باورش سخته» با صدای سعید خرسندی عنوان قطعه ای ست به آهنگسازی سهیل بنی کمالی که به زودی با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، منتشر و در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.
متن خبر :

/Image/News/09.97/saeidkhorsandi/saeidkhorsandi.jpg

 

«باورش سخته» با صدای سعید خرسندی عنوان قطعه ای ست به آهنگسازی سهیل بنی کمالی که به زودی با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، منتشر و در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

سعید خرسندی صدای آشنای تیزرهای تبلیغاتی ایران و گوینده شناخته شده رادیو، وارد دنیای خوانندگی شد و تک آهنگی متفاوت را تحت عنوان «باورش سخته» به انتشار می رساند. این تک آهنگ با تنظیم و آهنگسازی سهیل بنی کمالی ساخته شده که نوازندگان آن یاسر نوازنده (کلارینت)، تورج توسلی (گیتار)، رضا جمال (ویولن) و سهیل بنی کمالی (بندیر) میباشند.

سعید خرسندی گوینده شبکه رادیویی جوان، در سال 1385 به عنوان گوینده موفق در بین استانهای کشور انتخاب و در سال 1393 در سیزدهمین جشنواره بین المللی صدا (ABU) با حضوری موفق در این رویداد هنری، شایسته تقدیر گردید. وی فعالیت هنری خود را از سال 1383 آغاز و هم اکنون به عنوان گوینده و دوبلور نام آشنای دنیای تبلیغات در تلویزیون، رادیو و شبکه های مجازی ایران شناخته میشود.

شایان ذکر است که تک آهنگ «باورش سخته» با خوانندگی سعید خرسندی و آهنگسازی سهیل بنی کمالی، به زودی از طریق رسانه های مجاز دریافت موسیقی در ایران، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها