Alireza Talischi – Live Concert
نویسنده خبر : Admin

Alireza Talischi – Live Concert

Admin 30 دسامبر 2018 0 نظر
کد خبر : 928730
بازدید : 60
5167 پسند
خلاصه خبر : طلیسچی در این کنسرت به اجرای گلچینی از محبوب‌ترین قطعات خود پرداخت؛ «نفس کی بودی تو»، «قرار نبود»، «به خودم بد کردم»، «اتفاقی دیدمت»، «میرم پی کارم»، «عزیزی»، «ای داد بر من»...
متن خبر :

 

علیرضا طلیسچی، خواننده محبوب و پر احساس کشورمان که به تازگی تجربه‌ی اجرایی موفق را در کنار هواداران خود داشت، در بیست و نهمین شب از آذر ۹۷ در برج میلاد به روی صحنه رفت و توانست شبی خاطره انگیز و پر احساس را در کنار هواداران خود رقم بزند.

 

طلیسچی در این کنسرت به اجرای گلچینی از محبوب‌ترین قطعات خود پرداخت؛ «نفس کی بودی تو»، «قرار نبود»، «به خودم بد کردم»، «اتفاقی دیدمت»، «میرم پی کارم»، «عزیزی»، «ای داد بر من»، و آهنگ‌های « آخرش قشنگه» و «دیوونه‌ی دوست داشتنی» که به تازگی منتشر کرده است را برای اجرای خود در نظر گرفته بود که با استقبال خوب حاضرین در سالن رو‌به‌رو شد.

علیرضا در خلال اجرای آهنگ «دیوونه‌ی دوست داشتنی» یکی از هواداران خردسال خود را که با انتشار ویدیویی از خواندن این قطعه در صفحات مجازی خبر‌ساز شده بود را به روی صحنه دعوت کرد. پس از به روی صحنه آمدن «میعاد» طلیسچی از تلاش خود برای کسب مجوز‌های لازم برای خواندن این قطعه در روی صحنه توسط «میعاد» خبر داد و گفت: متاسفانه با وجود تلاش‌های فراوان نتوانستم مجوز لازم را برای اجرای این قطعه توسط «میعاد» کسب کنم، ولی خوشحالم که هوادارانی مثل شما و میعاد دارم.

در اجرای دیشب، امیربهادر دهقان ( کیبورد ) ، آرتین زمانی ( سینت سایزر ) ، مرسل وطنی ( ساکسوفون ) ، کامیار عبدی ( درامز ) ، مهراد حیدری ( گیتار الکتریک ) ، محمد عارف ( گیتار نایلون ) ، امیرحسین آزموده ( پرکاشن ) ، امید فرهودنیا ( گیتار باس ) و حسن اکبریان ( ویولن ) اعضای گروه ارکستر طلیسچی را در این کنسرت تشکیل می دادند.

غلامرضا عنایتی و میثم خلفی، از جمله مهمانانی بودند که دیشب اجرای طلیسچی را از نزدیک نظاره گر بودند.

در ادامه‌ی برنامه علیرضا با یاد کردن از مرتضی پاشایی، برای دیگر خواننده جوان کشورمان بهنام صفوی نیز آرزوی سلامتی کرد.

این کنسرت به همت موسسه‌ی نوای سپند به مدیریت «مهدی اسفندیار» برگزار شد.
گفتنی است که کنسرت علیرضا طلیسچی بار دیگر و در تاریخ ۱۳ دی ماه به تمدید رسید.

 

عکاس: سحر قاسمی

 

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها