آلبوم جدید محمد ذوالنوری منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

آلبوم جدید محمد ذوالنوری منتشر شد

Admin 4 ژانویه 2019 0 نظر
کد خبر : 929413
بازدید : 20
2 پسند
خلاصه خبر : آلبوم جدید محمد ذوالنوری منتشر شد
متن خبر :

🔸 آلبوم جدید محمد ذوالنوری منتشر شد

آلبوم یک قافله دل اثر محمد ذوالنوری و آواز جمشید پورمهر، توسط مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آن را بصورت آنلاین و قانونی از سایت ریتمو خریداری کرد.

یک قافله دل آلبوم تازه ایست از تولیدات حوزه هنری که با آهنگسازی محمد ذوالنوری، آواز جمشید پورمهر و تنظیم محمد باقر زینالی، به اجرا در آمده و شامل ۱۲ قطعه به عناوین «پیش درآمد همایون»، «تکنوازی تار»، «چهار مضراب همایون»، «ساز و آواز همایون»، «ضربی بیداد»، «تصنیف صبوری»، «ساز و آواز همایون۲»، «تصنیف یک قافله دل»، «پیش درآمد شوشتری»، «ساز و آواز شوشتری منصوری»، «تصنیف دور از تو» و «رِنگِ شوشتری» می باشد. چند قطعه از این آلبوم ساخته هایی از زنده یادان علی اصغر بهاری و درویش خان هستند که در کنار ساخته های ذوالنوری، گوش را می نوازند.

اشعار این اثر از سروده های شاعرانی چون سعدی، محمد حسن جمشیدی، عراقی، شمس مغربی، عماد خراسانی و رهی معیری انتخاب شده اند و محمد ذوالنوری (تار)، محمد باقر زینالی (سنتور، کمانچه و عود)، هوشمند عبادی (نی) و سعید جلالیان (تنبک) در اجرای قطعات به هنرنمایی پرداخته اند. ضبط، میکس و مسترینگ قطعات در استودیو هورآهنگ صورت گرفته و مدیر تولید اثر سروش بخشش است.

شایان ذکر است که آلبوم یک قافله دل از محمد ذوالنوری و آواز جمشید پور مهر، توسط مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا جهت خرید آنلاین و قانونی آن به سایت www.ritmo.ir مراجعه نمایند.

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها