کنسرت گیلکی «هم‌آوایان تاسیان» برگزار می‌شود
نویسنده خبر : Admin

کنسرت گیلکی «هم‌آوایان تاسیان» برگزار می‌شود

Admin 9 ژانویه 2019 0 نظر
کد خبر : 929618
بازدید : 26
2 پسند
خلاصه خبر : گروه گیلکی «هم آوایان تاسیان» به سرپرستی «حسین تقی نژاد»، 25 دی ماه سال جاری، در «تالار وحدت» به دیدار دوستداران و مخاطبان خود رفته و گلچینی از آثار قدیمی و تازه ی خود را به اجرا در خواهند آورد...
متن خبر :

 

کنسرت گیلکی «هم‌آوایان تاسیان» برگزار می‌شود

گروه گیلکی «هم آوایان تاسیان» به سرپرستی «حسین تقی نژاد»، 25 دی ماه سال جاری، در «تالار وحدت» به دیدار دوستداران و مخاطبان خود رفته و گلچینی از آثار قدیمی و تازه ی خود را به اجرا در خواهند آورد.

 

 

گروه تاسیان در این اجرا قطعات شروه بی کلام، بلامیسر، ایروز دو روز نیه سالانه ساله، وقت قرار، روخانه از آب لبلالب نیه، اوهوی زاکون، گول پسرون چیسه اجون، گیله مرد، تومون لیگه جور گیتن، نازبداشته، گیله مردی تو برآر، بوگو بله، اوی لاکوی چقد حولو تکون، شرط خاش، اوزمان کوچیکانی، کوبلی، من کی کوچیک بوم اوزمان، آها بوگو، می جانه یاری، حیرون، حیرون حیرونی، رعنا، تی دامن گله کشای، کاغذ نویس، بینیویس کاغذ نیویس، مهتاب شبان، پامج پامج رادکف بیا، نی لبک نوازی محلی گیلان و کمانچه نوازی تالشی را به روی صحنه می برد، ناگفته نماند «بلامیسر» جدیدترین اثر منتشر شده این گروه با صدای حسین تقی نژاد برای اولین بار در کنسرت 25 دی (ساعت 21:30) در تالار وحدت به صورت زنده اجرا می‌شود.

عباس ادراکی (کمانچه و هم خوان)، سروش شجاع طلب (قیچک آلتو)، فرهاد یحیی پور (نی و هم خوان)، آرمین امیری (سه تار)، آرین قلی پور (تنبک)، کیارش عشقی (دف ودایره)، ملاحت حداد (نقاره و همخوان)، زهرا زلفا (بم تار و همخوان)، سوگند رئوفی (کوبه‌ای و همخوان) و حسین تقی نژاد (هم خوان، نوازنده سنتور و سرپرست گروه)، در کنسرت پیش روی «هم آوایان تاسیان»، به هنرنمایی خواهند پرداخت.

گروه موسیقی هم آوایان تاسیان گیلان از سال 88 فعالیت خود را آغاز کرد و در 9 سال گذشته بیش از 60 اثر فولکلور گیلکی اجرا و 25 قطعه جدید ساخته است.

شایان ذکر است که فروش بلیت کنسرت گروه گیلکی «هم آوایان تاسیان»، آغاز شده و علاقمندان می توانند جهت خرید آن از طریق سایت iranconcert.com اقدام نمایند.

 

 

 

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها