علی پهلوان از بین ۱۹هزار آهنگساز دنیا فینالیست شد
نویسنده خبر : Admin

علی پهلوان از بین ۱۹هزار آهنگساز دنیا فینالیست شد

Admin 12 مارس 2019 0 نظر
کد خبر : 935722
بازدید : 12
14 پسند
خلاصه خبر : تک آهنگ «ناب» با شعر، آهنگ و اجرای علی پهلوان، در مسابقه‌ی بین‌المللی آهنگسازی سال ۲۰۱۸ آمریکا به مرحله‌ی نهایی رسید...
متن خبر :

 

علی پهلوان از بین ۱۹هزار آهنگساز دنیا فینالیست شد

 

تک آهنگ «ناب» با شعر، آهنگ و اجرای علی پهلوان، در مسابقه‌ی بین‌المللی آهنگسازی سال ۲۰۱۸ آمریکا به مرحله‌ی نهایی رسید.

قطعه «ناب» با شعر، آهنگ و اجرای علی پهلوان، موزیسین نام آشنای موسیقی پاپ کشورمان، در مسابقه‌ی بین‌المللی آهنگسازی سال ۲۰۱۸ از بین ۱۹۰۰۰ اثر، به مرحله نهایی راه یافت، این در حالیست که تنها ۲درصد از آهنگ‌ها می‌توانند به این مرحله‌ برسند.

در مرحله نهایی این مسابقه، داوران که ترکیبی از هنرمندان موسیقی (مانند: آدام لمبرت و مارک آنتونی) و مدیران صنعت موسیقی هستند، آهنگهای برتر هر سبک را معرفی می‌کنند و قطعه «ناب»، در بخش موسیقی دنیا (آثار غیر انگلیسی زبان) شرکت کرده است. همچنین در بخش دیگری از مسابقه، تمام آثاری که به مرحله‌ی نهایی رسیده‌اند روی سایت اصلی این مسابقه به آدرس songwritingcompetition.com قرار گرفته و به رأی عمومی گذاشته می‌شوند. آهنگی که رأی بیشتری داشته باشد، برنده‌ی بخش «صدای مردم» خواهد شد که برندگان این مسابقه در نیمه ماه آوریل سال جاری میلادی معرفی خواهند شد.

علی پهلوان که عضو انجمن حقوق‌ آثار شنیداری و نمایشی استرالیا است، از طریق این انجمن در جریان این مسابقه قرار گرفته و تک آهنگ «ناب» را برای شرکت در مسابقه ارائه داده است. او در شبکه‌های اجتماعی از طرفدارانش خواسته است به این آهنگ برای بخش صدای مردم رأی بدهند، این قطعه، مرداد ماه امسال توسط شرکت ترانه‌شرقی با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است.

شایان ذکر است که قطعه «ناب» از علی پهلوان، در مسابقه‌ی آهنگسازی دیگری نیز با نام Music City SongStar از بین هزاران شرکت کننده به مرحله‌ی نیمه‌نهایی راه یافته است.

 

 

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها