برگزاری کنسرت ایرانی بانوان راستان با سه خواننده برای اولین بار در ایران
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : گروه موسیقی راستان (کنسرت بانوان)، در اولین ماه بهاری ۱۳۹۸، برای اولین بار در ایران با سه خواننده، در تالار وحدت شهر تهران به روی صحنه می رود...
متن خبر :

 

گروه موسیقی راستان (کنسرت بانوان)، در اولین ماه بهاری ۱۳۹۸، برای اولین بار در ایران با سه خواننده، در تالار وحدت شهر تهران به روی صحنه می رود.

 

کنسرت گروه موسیقی راستان به سرپرستی آزاده امیری، ۲۳ فروردین ماه، با رپرتواری از موسیقی ایرانی و حضور سه خواننده به اجرا در می آید، این گروه با خوانندگی فریبا معظمی، فرخنده جلالی و سلام اسفندیارپور و نوازندگی آزاده امیری (سرپرست، تار)، مهزاد خردمند (کمانچه آلتو)، صبا رمضان (دف و دایره)، گوهرناز مسائلی (تمبک)، لیلا ظهیر الدینی (عود)، شیوا عابدی (کمانچه) و پگاه زهدی (سنتور) مجموعه قطعاتی از موسیقی ایرانی را تقدیم بانوان موسیقی دوست می کنند.

از نکات جالب توجه کنسرت راستان می توان به این نکته اشاره کرد که این اولین اجرایی در کنسرت بانوان هست که توسط سه خواننده برگزار خواهد شد و قطعاتی در آواز بیات ترک، دستگاه شور، آواز اصفهان و دستگاه چهارگاه به اجرا در می آید.

شایان ذکر است که کنسرت بانوان گروه موسیقی راستان به سرپرستی آزاده امیری، در ساعت چهارده، ۲۳ فروردین ماه،در تالار وحدت برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیت های اینترنتی این کنسرت، به آدرس www.tiwall.com مراجعه نمایند.

 

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها