پیام عزیزی در جشنواره بین‌المللی نیکوکاری سلیمانیه کنسرت خیریه برگزار می‌کند
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : «پیام عزیزی» در جشنواره بین‌المللی نیکوکاری سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق؛ با حضور پروفسور دکتر «علی قره‌داغی» دبیر کل اتحادیه جهانی علمای مسلمان، کنسرت خیریه برگزار می‌کند...
متن خبر :


«پیام عزیزی» در جشنواره بین‌المللی نیکوکاری سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق؛ با حضور پروفسور دکتر «علی قره‌داغی» دبیر کل اتحادیه جهانی علمای مسلمان، کنسرت خیریه برگزار می‌کند.

 

کنسرت خیریه «پیام عزیزی» خواننده موسیقی عرفانی ایران به همراه گروه موسیقی «باقدسیان»، به مناسبت سی و یکمین سالگرد تأسیس «رابطه اسلامی کُرد» تحت عنوان «مؤسسه خیرخواهانه و انسان‌دوستانه» به مدیریت و با حضور پروفسور دکتر «علی قره‌داغی» دبیر کل اتحادیه جهانی علمای مسلمان، در ساعت 14:30 روز دوشنبه 26 فروردین ماه جاری (15 آوریل 2019) در جشنواره بین‌المللی نیکوکاری سلیمانیه در تالار هنر شهر سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق برگزار می‌شود.
«پیام عزیزی» در این کنسرت خیرخواهانه و انسان‌دوستانه، قطعات و آهنگ‌های «الله مدد»، «یا رسول الله (ص) یا شاهی مدینه»، «یا رسول الله دخیل»، «یار می‌گوید الله»، «تیری مژگان» و «ساقی» را اجرا می‌کند.
اعضای گروه موسیقی عرفانى «باقدسیان» که «پیام عزیزی» را در کنسرت جشنواره بین‌المللی نیکوکاری سلیمانیه همراهی می‌کنند، عبارتند از: پیمان سلیم‌فرد ـ نوازنده سنتور و سرپرست گروه، فراز معروفی ـ نوازنده کمانچه، زانیار پندار ـ نوازنده عود و دیوان، افشین خرامان‌پور ـ نوازنده تنبک و مختار زندسلیمی ـ نوازنده دف.

در جشنواره بین‌المللی نیکوکاری؛ نمایشگاهی از آثار صنایع دستی بانوان کُرد نیز در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد که عواید حاصل از آن به کودکان بی‌سرپرست و کارهای خیرخواهانه اختصاص می‌یابد.
«پیام عزیزی» در آخرین کنسرت عرفانی خود، با هدف حمایت از کودکان بی‌سرپرست و جمع‌آوری کمک‌های نقدی، با همراهی اعضای گروه موسیقی «ئه‌وین» و با حضور و اجرای «هرمز شجاعی مهر» مجری توانمند ایران؛ در واپسین روزهای سال گذشته در سالن بزرگ آزادی در شهر سنندج در استان کردستان روی صحنه رفت که مورد استقبال بی‌نظیر علاقمندان به موسیقی و هواداران این خواننده سرشناس کُرد قرار گرفت؛ به طوری‌که نزدیک به 2500 نفر، این اجرا را از نزدیک دیدند و توسط افراد خیر و نیکوکار کُردستان نیز، مبلغ 300 میلیون تومان، برای هدیه شب عید نوروز این کودکان عزیز، جمع‌آوری شد.

 

 

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها