اولین کارگاه آموزشی سه روزه “هومن نامداری”
نویسنده خبر : Admin

اولین کارگاه آموزشی سه روزه “هومن نامداری”

Admin 4 می 2019 0 نظر
کد خبر : 939060
بازدید : 48
3 پسند
خلاصه خبر : اولین کارگاه آموزشی سه روزه "هومن نامداری" از تاریخ دوم اردیبهشت ماه جاری به مدت سه روز در "مجتمع پالادیوم" تهران به همت موسسه "آوای ماد" و با همکاری گروه اجرائی "ایده پردازان تم" برگزار شد...
متن خبر :

 

سه شب متوالی خوابیدن داخل ماشین پشت درب آموزشگاه موسیقی برای دوره آموزشی تنظیم کننده مطرح موسیقی …

 

 

اولین کارگاه آموزشی سه روزه “هومن نامداری” از تاریخ دوم اردیبهشت ماه جاری به مدت سه روز در “مجتمع پالادیوم” تهران به همت موسسه “آوای ماد” و با همکاری گروه اجرائی “ایده پردازان تم” برگزار شد.

این کارگاه آموزشی که بسیاری از علاقه مندان این هنر را از شهر های دور و نزدیک به تهران آورده بود در نوع خود منحصر به فرد به شمار می رفت.
نرم افزار اصلی و میزبان این دوره “لاجیک پرو” در نظر گرفته شده بود که در برخی موارد یادگیری را برای هنرجویان به مراتب آسان تر از نرم افزار های هم سنگ خود می کرد.
از جمله مباحثی که در این دوره به آن ها پرداخته شد می توان به اهمیت سازشناسی ، هارمونی ، ساخت تمپلیت در سبک های مختلف موسیقی و تا حدود تئوری موسیقی و به طور کلی تنظیم موسیقی و میکس اشاره کرد.
علاوه بر مباحث متنوع و مورد نیاز هنرجویان از نکات بارز و متفاوت این دوره می توان به حضور میهمان های سرشناس عرصه موسیقی در زمینه های مرتبط با کارگاه آموزشی یاد کرد ، که هنرجویان علاوه بر یادگیری میتوانستند به بحث و تبادل نظرهای تخصصی در زمینه موسیقی با اهالی فن بپردازند.
برای مثال می توان در زمینه تخصصی شعر و ملودی به “امید جامع” و در میکس و مسترینگ به “محمد فلاحی” اشاره کرد.
همچنین مهدی یراحی ، کوشان حداد، مسعود همایونی، بهرنگ قدرتی، رضا تاجبخش، امیر قهرمانی(بیداد)، زکریا یوسفی، سهیل پندوش، امیرحسین کیانپور، بابک صفرنژاد و برخی دیگر از نوازندگان موسیقی کشور نیز دیگر میهمانان این دوره پربار آموزشی بودند .

اما نکته ای که کمتر در زمینه کارگاه های موسیقی به آن پرداخته می شود اما در کارگاه هومن نامداری به وضوح به چشم میخورد،استقبال کم نظیر بانوان موزیسین و علاقه مند به رشته تنظیم بود که نشان از آینده روشن تنظیم موسیقی کشور و علاقه بی حد و حصر بانوان به این حرفه دارد.
اما برای علاقه مندان به این دوره ها؛شایان ذکر است که در پایان دوره هنرجویان مدرک پایان دوره حضور در کارگاه آموزشی “هومن نامداری” را دریافت کردند.

در حال حاضر خبری مبتنی بر تمدید این کارگاه دریافت نشده اما به محض اعلام اخبار مرتبط در این خصوص از مدیران موسسه “ماد” می توانید شرایط شرکت در کلاس ها را از همین رسانه دنبال نمایید.

در ادامه تصاویری از این برنامه را بیننده باشید:

 

عکاس: امیرحسین احمدی

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها