«یاد تو» با صدای آیسا حیدری منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

«یاد تو» با صدای آیسا حیدری منتشر شد

Admin 30 ژوئن 2019 0 نظر
کد خبر : 941700
بازدید : 111
2 پسند
خلاصه خبر : تک آهنگ «یاد تو» به آهنگسازی و خوانندگی آیسا حیدری، با دریافت مجوز دفتر موسیقی ارشاد، منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفت...
متن خبر :

 

 

تک آهنگ «یاد تو» به آهنگسازی و خوانندگی آیسا حیدری، با دریافت مجوز دفتر موسیقی ارشاد، منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

 

آیسا حیدری موزیسین و خواننده پاپ کشورمان، تازه ترین اثر خود را در قالب تک آهنگی با نام «یاد تو» منتشر کرده که خود آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی آن را بر عهده داشته و ترانه سرای آن هادی دشتی می باشد.این موزیسین، قطعه ای را بنام «عاشورا» نیز در دست انتشار دارد که قرار است در قالب یک موزیک ویدئو همزمان با ماه محرم از طریق رسانه های مجاز موسیقی و رسانه ملی منتشر کند.

شایان ذکر است که اولین آلبوم رسمی این خواننده، دو سال پیش با عنوان «بخشش» در ایران منتشر و با استقبال گسترده مخاطبین روبرو شد.

تک آهنگ «یاد تو» به آهنگسازی و خوانندگی آیسا حیدری از طریق سایت ها و رسانه های رسمی موسیقی در ایران، قابل دانلود و دریافت رایگان است.

 

 

 

 

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها