برگزاری کنسرت «همنوازان فاخته» با کیوان ساکت و وحید تاج
نویسنده خبر : Admin

برگزاری کنسرت «همنوازان فاخته» با کیوان ساکت و وحید تاج

Admin 7 جولای 2019 0 نظر
کد خبر : 942103
بازدید : 14
1 پسند
خلاصه خبر : کنسرت گروه موسیقی «همنوازان فاخته» به سرپرستی خشایار پارسا، جمعه بیست و یکم تیرماه ۱۳۹۸ (ساعت ۲۱) به آهنگسازی کیوان ساکت و خوانندگی وحید تاج در سالن هلال احمر شهر تنکابن برگزار می‌شود...
متن خبر :

 

 

کنسرت گروه موسیقی «همنوازان فاخته» به سرپرستی خشایار پارسا، جمعه بیست و یکم تیرماه ۱۳۹۸ (ساعت ۲۱) به آهنگسازی کیوان ساکت و خوانندگی وحید تاج در سالن هلال احمر شهر تنکابن برگزار می‌شود.

 

همنوازان فاخته که طی سال های گذشته همکاری مستمری با هنرمندان شناخته شده موسیقی ایران چون احمد شکوری، مهدی شهسوار، هادی فیض آبادی، اصغر رستمی، علی زند وکیلی، مهدی امامی و محبعلی بخشی داشته و سبک های مختلفی از موسیقی ایران را به روی صحنه برده است، در راستای همکاری با نوازندگان، آهنگسازان و خوانندگان صاحب سبک، این بار از کیوان ساکت و وحید تاج برای همکاری و اجرای تعدادی کنسرت در شمال کشور دعوت به همکاری کرده است.

خشایار پارسا (سرپرست، تنبک)، هامون بهرامی مقدم (سنتور)، ابوذر حسینی (عود)، آرمان حیدریان (کمانچه)، مجید محمدی (تار) و علیرضا رسولی (کمانچه آلتو) نوازندگان گروه همنوازان فاخته را تشکیل می دهند که در کنار کیوان ساکت (آهنگساز و نوازنده تار) و وحید تاج (خواننده) به هنرنمایی خواهند پرداخت.

محل دقیق برگزاری این کنسرت، مازندران، تنکابن، چشمه کیله، سالن هلال احمر می باشد و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیط با شماره تلفن ۰۱۱۵۴۲۷۳۸۱۷ مرکز آموزش موسیقی فاخته تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است که دغدغه اصلی گروه همنوازان فاخته آهنگسازی و تمرکز بر روی موسیقی دوره تیموری و مکتب منتظمیه است اما در این بین، این گروه تلاش دارد تا سبک ها و شیوه های بزرگان موسیقی ایران را با اجرایی متفاوت بر روی صحنه ببرد.

 

 

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها