سکوت علی قمصری میشکند
نویسنده خبر : Admin

سکوت علی قمصری میشکند

Admin 30 جولای 2019 0 نظر
کد خبر : 943599
بازدید : 84
4 پسند
خلاصه خبر : به گزارش روابط عمومی این پروژه ، علی قمصری نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی بعد از مدت‌ها با مجموعه کنسرت «صنم ناهنجار» روی صحنه می‌رود...
متن خبر :

 

سکوت علی قمصری میشکند .
با همراهی همنوازان حصار «صنم ناهنجار» در ارسباران بر روی صحنه میرود.

 

به گزارش روابط عمومی این پروژه ، علی قمصری نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی بعد از مدت‌ها با مجموعه کنسرت «صنم ناهنجار» روی صحنه می‌رود.
تازه ترین پروژه علی قمصری با صدای بهادر صحت و علیرضا برنجیان و اشعاری از رضا افشاری و همراهی «همنوازان حصار» از ۱۴ مرداد ماه در فرهنگسرای ارسباران اجرای خود را آغاز خواهد کرد.
«صنم ناهنجار» روایتی از جهان مدرن امروز بوده که برای کنترل مردم به خلق چهارچوب‌ها و قواعدی می‌پردازد که هویت ارزشی متفاوتی را در انسان تایید می‌کند و به این صورت جایی برای دیوانه و عاشق در نظام انسانی باقی نمی‌گذارد.
قمصری در این اثر با اعتقاد به اینکه در سال‌های زیادی از عمرش از طرف جامعه و چهارچوب‌های ایدئولوژیک حاکم بر کشور ، مورد داوری و حمله قرار گرفته، تم اصلی کنسرتش را روی این موضوع بنا کرده است از نکته هاى ویژه ى این کنسرت همراهى افتخارى رضا موسوى به عنوان طراح صحنه است.

بلیت فروشی کنسرت «صنم ناهنجار» علی قمصری در فرهنگسرای ارسباران تهران از روز یکشنبه شش مرداد ماه ساعت ۱۲ آغاز خواهد شد و علاقمندان به حضور در این اجرا می‌توانند برای تهیه بلیت به سامانه فروش بلیت ایران کنسرت مراجعه کنند.

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها